תנו לייק ופרגון גדול למתנדבות והמתנדבים של כפר סבא!
רומי ביטון, הגר ריי, לוריאן עיוואן, דורון שחר, דפנה ברבן, מירב גבאי, דרור שמולביץ’, נעמי ויינשטוק, רוני פילבסקי, מיכל טל, לאה אופיר, אליזה רגב ומוטי לייפר. בנוסף פרס מפעל חיים הוענק למרים ללוש.
ההתנדבות היא הלב הפועם של עירנו. ערב הענקת אותות הוקרה למתנדבות ומתנדבים ע”ש זאב גלר ז״ל הוא ההזדמנות של כולנו להגיד להם תודה 🙏🏻
חשוב לעצור מדי פעם את מרוץ היום יום, לחבק את כל אלו שבחרו להקדיש את זמנם לתרומה לקהילה, ולהציב אותם בקדמת הבמה כדי שיזכו לכבוד שהם כל כך ראויים לו.
גם השנה, בפעם ה-38, ערכנו את טקס ההוקרה למתנדבות ומתנדבים מצטיינים ע”ש זאב גלר ז”ל. השנה האירוע המרגש היה מהול בעצב, לאחר שלאחרונה הלכה לעולמה טובה גלר ז”ל, אחרי חיים שלמים של פעילות ציבורית, התנדבות ועזרה לזולת.
הרוח של נשים כמו טובה חייבת להמשיך לנשב ולכן החלטתי שהחל מהשנה הבאה, אות ההוקרה למתנדבי העיר יקרא ע”ש זאב וטובה גלר האהובים שהעניקו לעיר שלנו כמויות אינסופיות של אהבה ונתינה.
ראש העיר רפי סער: “כשהענקתי את אות ההוקרה למתנדבות ולמתנדבים המצטיינים הרגשתי שיש מי שימשיך את דרכם של זאב וטובה. מגיע להם שהשמות שלהם יופיעו גם כאן: רומי ביטון, הגר ריי, לוריאן עיוואן, דורון שחר, דפנה ברבן, מירב גבאי, דרור שמולביץ’, נעמי ויינשטוק, רוני פילבסקי, מיכל טל, לאה אופיר, אליזה רגב ומוטי לייפר. בנוסף פרס מפעל חיים הוענק למרים ללוש.
תודה לכל אחת ואחד מכם על כך שאתם הופכים את החברה והקהילה שכולנו חיים בה למה שהיא ♥️
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏14‏ אנשים‏, ‏‏אנשים יושבים‏, ‏אנשים עומדים‏‏‏ ו‏פעילות בחוץ‏‏