בשורה לתושבי שכונת עלייה: עבודות שדרוג צומת עלייה ומערך הניקוז יוצאים לדרך

עיריית כפר סבא באמצעות מחלקת התנועה יוצאת בעבודות לשדרוג צומת טשרניחובסקי-בן יהודה (צומת עלייה).

במסגרת העבודות, כבר בימים אלה מתחילה העירייה בביצוע עבודות תזמון זמני רמזור מחדש של הרמזורים בצומת עלייה. עבודות אלה מבוצעות בהתאם לביקושים ועומסי תנועה בצומת וכוללות השלמה של הצבת חיישנים. מטרת עבודות אלה למנוע עומסי תנועה באזור, בעיקר בשעות שיא.

מדובר, כאמור, בשלב ראשון של שדרוג צומת עלייה, בהתאם לתוכנית עבודה רב שנתית לשדרוג המרחב הציבורי בעיר כולה, כאשר בהמשך.

עם סיום עבודת התזמון מחדש של הרמזורים בצומת (שיבוצעו באופן זמני עד לגמר שלבי העבודה הבאים) של הרמזורים בצומת, יחלו עבודות לשדרוג והתקנת מערך ניקוז חדש בשכונת עלייה, שיתבצעו על ידי החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא. עבודות הניקוז שיבוצעו הן השלב השלישי והאחרון בשיפור מערכת הניקוז בשכונת עליה. שיפור שמנע הצפת עשרות בתים כפי שהיה לפני שדרוג מערכת הניקוז. השלב השלישי ייתן מענה גם להצפות שמתרחשות מנגר עילי בגשמים בצומת עליה.

בתום עבודות אלה, יחל שלב שני של שדרוג צומת עלייה, במסגרתו תבצע העירייה שינויים גאומטריים בצומת, על מנת לאפשר בטיחות להולכות והולכי הרגל במקום ותנועה זורמת, שלאחריהם יבוצעו שינויים נוספים בזמני הרמזורים – כך שעומסי התנועה באזור יופחתו ויותאמו לשינויים והעבודות שבוצעו.

ראש העיר, רפי סער: “זה כשלוש שנים שאנו פועלים ברחבי העיר כולה לשדרוג המרחב הציבורי לרווחת תושבות ותושבי העיר כפר סבא. העבודות בצומת עלייה יקלו על הנוסעים ובאי האזור, ישדרגו את בטיחות הנהגים והולכי הרגל ויקלו על זרימת התנועה. נמשיך לשדרג את רחובות העיר למען רווחתם ואיכות חייהם של כלל תושבות ותושבי העיר כפר סבא”.