עיריית כפר סבא מזמינה את תושבי העיר ל”שישי שמח בויצמן”

עיריית כפר סבא באמצעות אגף קהילה וחברה ומחלקת אירועים בשיתוף החברה לתרבות הפנאי תערוך ביום שישי הקרוב (8/7/2022) את האירוע העירוני הייחודי “שישי שמש בויצמן”, שמטרתו היא עידוד והגברת המסחר ברחוב ויצמן. מדובר במהלך שבבסיסו העצמת העסקים המקומיים על כלל בעלי העסקים הפועלים ברחוב הראשי. האירוע מהווה חלק מאירועי הקיץ והפעילות העירונית להתחדשות מרכז העיר.

האירוע יתקיים בין השעות 10:30- 13:30 במקביל בשלושה מוקדים;

ברחבת הדק, שמעל רחבת קניון ערים (ויצמן 63) יופיע דיג’יי שינגן מוסיקה שתרקיד את מסיבת הקצף המתוכננת תוך קיום הפעלות שונות; בחצר השוק (ויצמן 125), דיג’יי ינגן סוגים שונים של מוסיקה, תתקיים הפרחת בועות סבון וסדנת יצירה ותוקם עמדה לציורי פנים לילדים ובני נוער; ובפסאז’ שבויצמן 184 תתקיים מסיבת קצף בה ינגן דיג’יי מוסיקה מקפיצה לרווחת התושבים.

המהלך נועד כאמור להנעים את השהות הקהילתית ברחוב ויצמן ובאופן זה לעודד את קהל הלקוחות הכפר סבאי להטיב לעשות את קניותיהם בעסקים במקומיים שבוויצמן מבלי לצאת מהעיר.

רחוב ויצמן פינת העמק מבט מזרחה

ראש העיר רפי סער: “אני מזמין את כל תושבות ותושבי העיר להגיע ביום שישי הקרוב לחגיגה העירונית הצבעונית והמהנה שהכנו לכם. מאז פרוץ משבר הקורונה, העירייה בראשותי פעלה רבות כדי לתמוך בבעלות ובבעלי העסקים הקטנים בעיר כמו דחיית תשלומים, הנחות לעסקים השוכרים נכסים מהעירייה ועוד. הפעם, במטרה לעודד את הקנייה בעסקים המקומיים, החלטנו לקיים אירוע רחוב ססגוני שיביא את תושבי עירנו ללב ליבה של העיר. אני קורא לכל תושבות ותושבי כפר סבא להמשיך ולקנות רק בבתי העסק המקומיים, כי כוחה של הקהילה שלנו היא בסיוע זה לזו ובמתן תמיכה.”

יו”ר ועד הסוחרים, גיא פופ :”סוף סוף זה קורה, מסיבות רחוב (בחסות העיריה), בויצמן, יום שישי בין 10:30-13:30, תרשמו ביומנים וביחד נאיר ונעיר את ויצמן. תודה לכל העוסקים בדבר דסי, מירב הלפמן ,שרון פז ולראש העיר שגרמו לזה לקרות. ניפגש בויצמן”.

מאת: אירית מרק