בבחירות הראשונות בתולדות המפלגה: עו”ד חץ דוד מכפר סבא נבחר לראשות עלה ירוק

ביום שישי ה- 15 ליולי התקיימו בחירות לראשות עלה ירוק, בדרך של אסיפת בחירות פתוחה, בסופה קבעו המשתתפים ברב מוחלט כי עורך דין חץ דוד ינהיג את בנייתה מחדש של המפלגה. ויוביל אותה לבחירות לכנסת ה 25.

בנאומו החריף, תקף עו”ד עוזר, את נבחרי הציבור ומבנה תאגיד מדינת ישראל, אשר לדבריו גורמים לקרע בעם ונותנים התייחסות שגוייה וחשיבות יתר לדברי חסרי רלוונטיות, כגון: כמות המלנין בעור, צורת הגוף, בחירות אופנתיות, תכתיבים וצריכת קנאביס.

ביום שלישי הקרוב בטקס שמתקיים במסגד בטירה, חץ דוד וכארם יו”ר אוסרת אל איסלאמיה- המשפחה האיסלאמית למתרפאים באמצעות קנאביס מפלגה איסלאמית למטופלי קאנביס., יודיעו על ריצה משותפת לכנסת ה 25.  ההודעה תהיה על כך  שעלה ירוק ואוסרת אל יסמאליה מתמודדים יחד לכנסת. כל מפלגה עצמאית ולא מחוייבת לשניה.

חץ דוד, יו”ר עלה ירוק; ראש ראשי החצר של קהילת צרכני וצרכניות הקנאביס בישראל הוא מהפכן בכל רמח אבריו.

בשנים האחרונות, הוא מוביל את המאבק להסדרת שוק הקנאביס לכל מטרה, באמצעות פרוייקט המחאה, אין על מי סמוך, הכולל אלבום מוזיקלי ותערוכת ציורים ניידת. 

תערוכת הציורים “אני מאשים”,  מציגה ארבע עשרה  יצירות מחאה ביקורתיות כנגד אנשי ציבור וסוגיות שונות הקשורות למאבק צרכני וצרכניות הקנאביס. ומלווה באלבום מוזיקלי בשם : מנוולים רודפי כ (כח, כבוד וכסף).   באלבום שמונה רצועות מחאה אשר רצות ברשת. ביניהם: טרולים, טרולים- ביקורת כנגד יחידת הקנאביס הרפואי ופקידי משרד הבריאות, אשר לטענת חץ דוד, מקריבים זכויות אדם של צרכנים וצרכניות על מנת לארגן לעצמם מונופול על הקנאביס.  שיר הנושא של האלבום הוא  “אני מאשים”, אליו מתלווים ” כי גם ביבי”  שיר המחאה כנגד איילת שקד ונפתלי בנט, שיר המחאה נגד יאיר לפיד “יאיר יאיר” והשיר “יום הקנאביס”.

הוא כפר סבאי לשעבר בן 41,  מתגורר היום בהוד השרון נשוי+ 3 למדריכת ההורים שני עוזר ( העוזרית), הינו עורך דין המומחה בממשל מדיניות ציבורית ופוליטיקה ומוביל מאבק קהילת צרכני וצרכניות הקנאביס, להענקת תיקון, פיצוי ושוויון זכויות לצרכני וצרכניות קהילת הקנאביס.
החל משנת 2011, הקים והוביל ארגונים חברתיים בנושא, שימש בתור הלוביסט הראשי, של קהילת צרכני וצרכניות הקנאביס וכתב את כל הוצאות החוק שהוגשו עד כה בנושא.
במהלך שירותו הצבאי, במשמר הגבול, קיבל את איתור האומץ, בגין תפיסת מחבל מתאבד הנושא חגורת נפץ. חץ דוד, הינו פוסט טראומטי בתפקוד גבוהה, כמו רב בעלי פי טי אס די, הוא בעל רישיון לצריכת קנאביס מטעמים רפואים.

ראיון של חץ דוד בבן וינון
אתר התערוכה- https://www.ani-maashim.co.il/
עוד חץ דוד עם ראסטה חי וראס דניאל