"הצוות היה מדהים ומכיל והכל נעשה מאהבה והמון השקעה": שביעות רצון אדירה מקייטנות החופש הגדול

למעלה מ-3,500 ילדים בכתות א'- ד' השתתפו בקייטנת החופש הגדול בכפר סבא ומעל 1500 ילדים השתתפו בצהרוני הקייטנה

בשבוע שעבר (יום ה) הסתיימה בהצלחה מסחררת "קייטנת בית הספר של החופש הגדול" אשר נערכה עבור ילדים בכתות א- ד, ב-19 בתי ספר יסודיים ברחבי כפר סבא ע"י החברה לתרבות ולפנאי שהציעה לרווחת ילדי העיר מגוון רחב של פעילויות העשרה, פנאי וספורט.

לאחר שהורה ראש העיר רפי סער על סבסוד קייטנת בית הספר של החופש הגדול גם לכתות ד', והוריד את עלות הרישום מ- 755 ₪ ל- 450 ₪ בלבד, נרשמו לקייטנה למעלה מ- 3,500 ילדים. התוכנית, שהתקיימה לאורך שלש שבועות של פעילויות מלאות תוכן לתלמידים, כללה גם שירותי צהרון מוזלים למשך כל הזמן בו התקיימה הפעילות. את הצהרונים פקדו מעל 1,500 ילדים.

במסגרת ימות הקייטנה, נהנו הילדים בין היתר מארוחות בוקר משתנות, פעילויות ציור ויצירה, פעילויות חברתיות מגבשות בכתות ובחצר בית הספר, ונהנו ממגוון רחב של חוגים ואטרקציות מגניבות כגון: מפגש עם דבוראי, סדנת אילוף כלבים, אולימפיאדה, המרוץ לבריאות, רכיבה על טרקטורונים, יום הישרדות, טורניר ליגת האלופות ובמסגרת פעילות "חברים בכל מיני צבעים וקבלת השונה" נפגשו  הילדים עם שחקן כדורסל בעל מוגבלות פיזית.

"קייטנה מאורגנת ומתוקתקת והילדים נהנו!", אמרה תושבת העיר צופית דוני על קייטנת החופש הגדול בבי"ס יצחק שדה, "תודה רבה גם לכל המורים שהיו חלק מצוות הקייטנה. היה מאד מרגיע לדעת שיש עם הילדים צוות שהם מכירים ואוהבים." רבים מההורים הביעו שביעות רצון ובירכו את על הקייטנה והצוות החינוכי, "בהתחלה הבת שלי לא רצתה ללכת אבל מהר מאד היא שינתה את הגישה והתחילה לקום מוקדם ולצאת לקייטנה בשמחה" הוסיפה תושבת העיר הלן וויקס.

"הצוות היה מדהים ומכיל ורואים שהכל נעשה מאהבה והמון השקעה" אמרה התושבת ענת בכור על צהרון קייטנת החופש הגדול בבי"ס ברנר, "לא כל צהרון הוא רק "בייביסיטר". בשלש השבועות האלה היו כל כך הרבה פעילויות, הצגות הרצאות. צהרון זה מוכיח שהוא הרבה מעבר, תודה לכל הצוות, זכינו ממש!".

ראש העיר רפי סער: "תודה רבה לחברה לתרבות ופנאי על הארגון והניהול המושקע של בית הספר של החופש הגדול לילדי כתות א'- ד', עבודה נפלאה שסיפקה לילדי העיר תעסוקה במהלך החודש והעניקה להם אטרקציות וחוגים ייחודיים".

מנכ"לית החברה לתרבות ופנאי, שרון פז: "לשמחתנו הרבה הצלחת הקייטנה ורמת שביעות הרצון של ההורים והילדים היו הרבה מעבר למצופה. זה נכון שכשנהנים הזמן עובר מהר. תודה רבה לשגיא חיון מנהל תחום צהרוני ניצנים ומפעלי הקיץ בבתי הספר, במסגרת החברה ולשאר הצוות על העבודה המאומצת וניהול נהדר של פעילות קייטנת החופש הגדול".