דמרי סנטר כפר סבא הירוקה מציע משרדים בסביבה בוטיקית ועם נגישות מלאה לצירי התנועה המרכזיים

 -ליהנות ממשרד מתקדם בלי העומס של המגדלים-

דמרי סנטר כפר סבא הירוקה מציע משרדים בסביבה בוטיקית ועם נגישות מלאה לצירי התנועה המרכזיים.

מחפשים משרדים באזור רעננה וכפר סבא? פרויקט מרכז העסקים של דמרי תוכנן במיוחד עבור העסק שלכם – דמרי סנטר כפר סבא מאזן באופן מושלם בין פרויקט חדשני עם כל השירותים מצד אחד ונגישות תחבורתית ואינטימיות מהצד השני. כבר לא צריך להתפשר על מגדלים עמוסים ופקוקים בשביל ליהנות מכל היתרונות של משרד חדיש.

מתחם עסקים שיש בו הכל

דמרי סנטר כפר סבא הוא פרויקט בוטיק של 3 קומות וכולל גם מרחב חללים משותפים. הפרויקט מציע חנייה חופשית בשפע ומשרד במתחם שיש בו הכל – חדרי כושר, מסחר, קפה ארומה, מסעדות, סניף דואר וכן קרבה למרכז העסקים רעננה בו נמצאים עסקים נוספים וכן קאנטרי הולמס פלייס.

עוד מציע הפרויקט תכנון משרדים בהתאמה אישית ע״י אדריכל  מטעם היזם, עיצוב מודרני וקהילה עסקית תומכת שמאפשרת שיתופי פעולה בין העסקים הרבים שכבר הצטרפו למתחם.

נגישות היא שם המשחק

פרויקט העסקים הייחודי ממוקם בלב כפר סבא הירוקה, בגבול שבין כפר סבא לרעננה ובקרבה לפארק ההייטק של רעננה, בנקודה אסטרטגית שהיא בעלת נגישות גבוהה במיוחד לכל אזור השרון והמרכז, גישה נוחה לכבישים ראשיים שביניהם נתיבי איילון (כביש 4) וכביש 531. המתחם גם נהנה מהיותו ממוקם בשכונה חדשה, מה שמאפשר מקומות חנייה רבים ללא תשלום.

בית טוב – י.ח דמרי

דמרי סנטר כפר סבא הירוקה נהנה מהגב הרחב והיציב של קבוצת י.ח דמרי נדל״ן, שמחזיקה ומנהלת מאות אלפי מ”ר של נדל”ן מניב – בנייני משרדים, מרכזי קניות ולוגיסטיקה בפריסה ארצית, עם למעלה מ-30 שנות ניסיון.