פרחים לפסח

פסח הוא אחד החגים הכי משמעותיים בלוח החגים היהודי. עונת האביב מתחילה בחודש מרץ ועם העונה הנפלאה והצבעונית הזאת, בא החג המיוחד הזה. לקראת ערב החג, ישנם אנשים הנהנים מסידורי פרחים לשולחן לערב ליל הסדר, וישנם אנשים הנהנים מלהעניק זרי פרחים שוקולדים או יינות כמתנה למארחים שלהם בליל הסדר, או לשלוח מתנות לאהובים שלהם שלא חוגגים איתם את החג. 

קטלוג פסח המורחב שלנו מציע מגוון אפשרויות פרחוניות וצבעוניות בטווח מחירים נוח, זנים שונים של פרחים, צבעים שונים של זרים, שזירות שונות עם סגנונות שונים ואפילו דילים שווים והנחות!

פרחי עירית, עומר זאבי
freepic

 

מבצע לכבוד חג האביב

באתר פרחי עירית חנויות פרחים ומשלוחי פרחים בתפוצה ארצית ובחו"ל ישנם המון סוגים של זרי פרחים וסידורי פרחים המתאימים לחג הפסח ולעונה הפרחונית הזו, ואנחנו מציעים לכם את זר עירית האביבית המורכב מחרציות לבנות, פרחי ליזיאנטוס סגולים, פרפרים סגולים וענפי קישוט הארוזים בצלופן שקוף עם עיטורים סגולים – הזר האביבי המושלם. ועכשיו לכבוד חג האביב הוא ב10 אחוזי הנחה הנכללים על שלושת הגדלים האפשריים לזר – רגיל, בינוני וגדול. על מנת לקבל את ההנחה על זר עירית האביבית, הזינו את קוד spring22 בתהליך התשלום באתר. ניתן להוסיף לזר בלונים, שוקולד, יין או אגרטל בתוספת תשלום ולהפוך את המתנה שלכם לחג למושלמת ואנחנו מציעים משלוחי פרחים בפריסה ארצית. מדרום עד צפון וממזרח עד מערב, אנחנו מגיעים לכל מקום!

 

מה הצבע האהוב עליכם? בפרחי עירית יש הכל

בין אם אתם אוהבים זרי פרחים מונוכרומטיים – כשכל הפרחים מאותה משפחת צבעים, ובין אם אתם אוהבים זרי פרחים המשלבים כמה צבעים ביחד, צבעים משלימים או פשוט צבעוני באופן שרירותי, אצלנו בפרחי עירית יש את כל סוגי הזרים.

"זר פרחים יולי" למשל הוא זר פרחים צהוב של חמניות גדולות ויפות ומסמל את היופי של השמש.

זרים לבנים כמו "זר פרחים אור הלבנה" או "זר פרחים טוויסט בלבן" יהיו מושלמים לערב החג כיוון שיש להם מראה טהור ונקי בזכות הצבע הלבן של הפרחים ויהפכו את שולחן ליל הסדר שלכם למינימליסטי, נקי, פשוט ויפהפה!

אם אתם אנשים של זרים צבעוניים, אנחנו מציעים מגוון אופציות צבעוניות כמו "זר פרחים גרברות קלאסי" המכיל גרברות בצבעים שונים המשתנים לפי מלאי 

ואם אתם מרגישים רומנטיים החג, "זר פרחים בלוז בשקיעה" יהיה מושלם בשבילכם, כי הוא מכיל פרחים בצבעים אדום וכתום, ממש כמו השם שלו, ואם אתם שואלים אותנו, זה הזר הרומנטי המושלם!

אנחנו מציעים גם אפשרויות שונות מזרי פרחים קלאסיים כמו עציצי סחלבים למיניהם, ואל תפספסו את האופציה של דיל סחלב יוקרתי המכיל עציץ סחלב בכלי קרמיקה עם שוקולד ובקבוק יין בהנחה משתלמת!

 

משלוחי פרחים בפריסה ארצית יחסכו לכם זמן

אנחנו יודעים שכולם מאוד עסוקים סביב ליל הסדר. הניקיונות, ביעור החמץ, החלפת הכלים, בישולים, אירוח וכל מה שהחג מביא איתו לא משאיר הרבה מקום וכוחות להתאמץ ולקנות מתנות לאנשים החשובים לכם בעולם. אבל אל תדאגו! אנחנו עובדים במרץ סביב החג כדי לייעל יותר מתמיד את המשלוחים שאנחנו מציעים בפריסה ארצית על מנת שכולם יקבלו את מתנות החג שלהם בדיוק בזמן לחגוג את החג. בין אם אתם מזמינים לערב החג או לחול המועד, אנחנו נספק את המשלוח הכי איכותי, בזמן הכי יעיל וקצר, ובכל מקום בארץ שאתם צריכים לשלוח אליו את מה שאתם בוחרים אצלנו באתר!

 

הצוות שלנו מאוד עסוק בלספק את ההזמנות שלכם, אבל אף פעם לא עסוק מכדי לענות לכם על שאלות! אל תהססו ליצור איתנו קשר בטלפון (או וואטסאפ) במספר 076-599-6825 או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת:  https://www.irit-flowers.co.il/.