אומנות הלחימה היפנית הגיעה לכפר סבא בשבוע שעבר, לסדנה בין-לאומית

בשבוע שעבר התקיימה בכפר סבא סדנת אייקידו בין-לאומית. הסדנה נערכה 4 ימים והשתתפו בה כ-100 משתתפים מכל הארץ וגם אורחים ממדינות נוספות (יפן, גרמניה, ארה”ב).

אייקידו היא אומנות לחימה יפנית לא תחרותית, כאשר בסדנה שהתקיימה בכפר סבא לקחו חל קבוצות הורים וילדים המתאמנים יחד, ואפילו סבא ונכדה המתאמנים באותה קבוצה!

את הסדנה, שהתקיימה תוך שיתוף פעולה הדוק עם רשות הספורט העירונית, הדריך אלי לרמן, דאן-6, המורה הראשי במרכז הישראלי לאייקידו. אומנות הלחימה מקנה כמובן כושר וגמישות למתאמניה, אבל הרבה מעבר לכך – מלמדת טכניקות להגנה עצמית ומשפרת את הביטחון העצמי. כל זאת באווירה של שיתוף פעולה ועזרה הדדית, כאשר האייקידו הוא לא רק אומנות לחימה, אלא גם דרך חיים ופילוסופיה חברתית שוחרת שלום.

המרכז הישראלי לאייקידו פועל בעיר כפר סבא מזה 22 שנים, בשני מוקדים – אולם בי”ס ברנר ואולם חטיבת בר לב.

ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא מקדמת אורח חיים ספורטיבי ובריא, ופועלת כל העת בשיתופי פעולה ומתן תמיכה בפעילויות ספורט ברחבי העיר. הסדנה הבין-לאומית שהתקיימה בעירנו היא נדבך נוסף בשלל פעילויות ספורט לכל המשפחה, אחת מהן היא טורניר הטניס הבין-לאומי שהתקיים בעירנו רק בשבוע שעבר, ונמשיך לפעול לקידום הספורט בישראל”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן: “שמחנו לארח את המשתתפים בסדנת אייקידו ואנחנו שמחים בעירייה לתת מקום לענף ספורט מיוחד זה. אנו ממשיכים לקדם את הספורט בעיר בדרכים מגוונות. אני מזמין את שאר התושבים לבוא ולהצטרף למועדון למרכז הישראלי לאייקידו שפועל בעיר״.