5 המלצות למתנות ליום האם

מי יותר חשובה בחיים שלנו מאמא שלנו? באופן טבעי לכל אחד מאתנו יש אמא שמאוד חשובה לנו ויום האם הוא הזדמנות מעולה להראות לה כמה אכפת לנו ממנה. אם אנחנו רוצים לרגש את אמא שלנו ביום האם (או במועדים אחרים כמו יום ההולדת שלה למשל), אנחנו יכולים לעשות זאת על ידי זה שניתן לה מתנה. להלן 5 המלצות\רעיונות למתנות ליום האם:

  • תכשיט
  • פרחים (flowers in Jerusalem ניתן לקנות פרחים בעיר הקודש או בכל מקום אחר בארץ)
  • עציץ
  • כרטיסים להצגה
  • שובר לארוחת בוקר זוגית

חשוב שנתאים את המתנה באופן אישי לאופי של אמא שלנו ולמה שהיא אוהבת. כמובן שניתן לשלב גם בין שתי מתנות שונות: למשל להביא לאמא שלנו גם תכשיט וגם פרחים.

למה חשוב לתת מתנה לאימא שלנו ביום האם?

רובנו לא עוצרים מדי פעם בשביל לומר לאנשים החשובים בחיים שלנו כמה אכפת לנו מהם וכמה אנחנו מעריכים אותם – יום האם הוא הזדמנות לכך. ביום האם אנחנו מקבלים הזדמנות יקרה להראות לאימא שלנו שאכפת לנו ממנה ושאנחנו מאוד מעריכים את כל ההשקעה שלה בנו. יש הרבה דרכים שיכולות לאפשר לנו להביע הערכה כלפי אמא שלנו – הבאת מתנה היא דרך ייחודית ואיכותית מאוד לכך.

העיקר המחשבה! למה הברכה שתהיה עם המתנה חשובה יותר מהמתנה עצמה?

עוד יותר חשובה מהמתנה שנביא לאמא שלנו זה הברכה שנכתוב לה. הברכה שנביא לצד המתנה ביחד עם flowers in Jerusalem או פרחים מחנות פרחים שקרובה למקום המגורים שלנו, חשובה מאוד. במספר מילים פשוטות של אהבה והערכה נוכל להראות לאימא שלנו כמה אכפת לנו ממנה ושאנחנו הכי מעריכים אותה בעולם. אנחנו יכולים לכתוב ברכה שפשוט כתוב בה את הרגשות הכנים שלנו – זה הדבר הכי טוב שנוכל לעשות.

רעיונות יצירתיים למתנות ליום האם

אם אנחנו מחפשים רעיונות יצירתיים למתנות ליום האם אנחנו צריכים לחשוב בגדול. מתנות יצירתיות יכולות להיות מתנות שהן חוויה כמו למשל ארוחת טעימות ביקב, טיסה בכדור פורח או טיול ג'יפים במתנה ברמת הגולן. חשוב לבחור מתנה שתתאים לתקציב שיש לנו. אם אין לנו תקציב גדול אנחנו יכולים גם להכין מתנה לבד.

בסופו של דבר, חשוב לדעת להראות לאימא שלנו שהיא חשובה לנו. אם לא נאמר לאימא שלנו כמה אנחנו אוהבים אותה וכמה היא חשובה לנו – נצטער על זה בעתיד. למעשה, כדאי לנו לומר לאנשים החשובים בחיים שלנו כמו אימא שלנו או בן או בת הזוג שלנו בכל יום מחדש שאנחנו אוהבים אותם ומעריכים אותם מאוד. כל אחד אוהב לשמוע שמעריכים אותו וכולנו רוצים להיות אהובים ולכן זה יכול רק לחזק את הקשרים האישיים שלנו אם נדע לומר זאת לאנשים הקרובים לנו.