עורך דין תעבורה

עורכי דין תעבורה עוסקים במקרים של עבירות תעבורה ותאונות דרכים. הם יכולים לייצג אותך בבית המשפט או שהם יכולים לספק לך ייעוץ וייצוג משפטי.

מה התפקיד של עורך דין תעבורה?

מאחר שתפקידו של עורך דין תעבורה הוא לטפל במקרים בהם מדובר בעבירות תעבורה, חשוב שיכיר היטב את כללי הדרך. עורכי דין תעבורה צריכים גם להיות בעלי ידע בחוקי המדינה וכן בחוקים הפדרליים כדי שיוכלו לספק לך ייעוץ משפטי מדויק.

תפקידו של עורך דין  בתחום תעבורה  מורכב ביותר ולכן חשוב לשכור את השירות של איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. במקרים רבים,  עורכי דין התעבורה נקראים לסיוע במקרים של מהירות מופרזת, DUIs, או סתם. מדינות אחרות דורשות מעורכי דין תעבורה לטפל בכל ההיבטים של דיני התעבורה, כגון עבירות או עבירות פליליות.

למה חשוב לשכור עורך דין מנוסה בתחום?

עורך דין  בתחום תעבורה הוא מי שמתמחה בהגנה על אנשים המואשמים בהפרת חוקי התעבורה. קבלת הייצוג הנכון והתייעצות עם עורך דין תעבורה יכולים להיות הסיכוי הטוב ביותר שלך להילחם כדי להוריד או להפחית את האישומים. תיק דיני תעבורה הוא מקרה שבו שני הצדדים של החוק זקוקים לבעל מקצוע משפטי מהשורה הראשונה כדי לוודא שהכל יתנהל בצורה חלקה ועל פי התכנון. מכאן, יש חשיבות עליונה לבצע תחקיר מקיף על מנת למצוא את איש המקצוע הטוב ביותר בתחום. 

מה התפקיד של עורך דין תאונות עבודה?

אם נפצעתם במהלך ביצוע תפקידכם, פנו לעורך דין ולמדו את הזכויות שלכם. חלק מתאונות העבודה קורות מכיוון שמעסיקים או ממונים אינם מספקים את ההכשרה או ההגנה הנכונים. תאונת החלקה ונפילה היא כאשר עובד נופל עקב משטח חלקלק, והיא עלולה להיגרם כתוצאה ממגוון דברים כמו רצפות פגומות, שפיכה, רצפות רטובות, כתמי קרח ועוד. תאונת מעידה ונפילה היא כאשר מישהו מועד על חפץ כמו חוט או גרם מדרגות. תאונות מסוג זה נובעות לרוב משיטות ניקיון לקויות ותנאים לא בטוחים באתר העבודה.

סוג נוסף של תאונת עבודה הוא כאשר מישהו נכווה במקום העבודה עקב ציוד לא תקין. כמה דוגמאות הן לאחר ששפכו על עצמם משהו חם בזמן בישול או נצרבו מאדים בזמן עבודה עם מכונות כבדות שמתחממות במהירות ומייצרות אדים בלחץ גבוה.

מהם תחומי האחריות של עורך דין תאונות עבודה?

יש הרבה תחומי אחריות של עורך דין תאונות עבודה.  עורכי דין בתחום הם בראש ובראשונה אחראים לסייע ללקוחותיהם בהבטחת החזר כספי.

הם גם צריכים להציע ללקוחות שלהם את הייעוץ שהם צריכים בהתבסס על הידע האישי והמומחיות שלהם בכל הנוגע לתאונות עבודה. הנה מספר שאלות חשובות ביותר שעורך דין בתחום תאונות עבודה יודע לענות:  

  • מה אני צריך לעשות אם אני נפצע בעבודה?
  • מה קורה אם המעסיק שלי לא מציע לי פיצויים?
freepik