ברביעי וחמישי השבוע בואו להצטלם לקראת חגיגות 120 לכפר סבא

כפר סבא חוגגת 120 ואתם מוזמנים להיות הכוכבים!

לקראת חגיגות ה-120 לכפר סבא, שיתקיימו ברחבי העיר כולה במהלך חודש אוקטובר, יוצאת עיריית כפר סבא בהובלת אגף קהילה וחברה למהלך חדשני, הראשון מסוגו בעיר, במסגרתו תוצב במדרחוב ירושלים בסמוך לספסל השידוכים עמדת צילום חגיגית לרגל המאורע החגיגי של 120 שנה לעיר. בעמדה, מוזמנים תושבות ותושבי העיר להצטלם לרגל יום ההולדת העירוני. מקטעי הסרטונים הטובים ביותר יגובש סרטון עירוני מיוחד וקצבי, שילווה את חגיגות ה-120 ברחבי העיר ובמרחב הדיגיטלי.

השבוע, בין הימים רביעי- חמישי, 24/8- 25/8, בין השעות 17:00- 21:00, מוזמנים תושבות ותושבי העיר לעמדת הצילום החגיגית להצטלם, לספר סיפורים ייחודיים על עברה של העיר, לחלוק זיכרונות אישיים וחוויות מפעם, ולאחל לעיר הכי טובה בישראל את ברכתכם האישית הייחודית, המצחיקה, התיאטרלית או השנונה – העיקר שתהיה מקורית.

בעמדה יחכו לתושבות ותושבי העיר צלם מקצועי ודייל, שיסייעו, שיפעילו וידריכו אותם במהלך הצילומים. מטרת המהלך היא לא רק לייחד את חגיגות יום ההולדת של העיר ולהעניק אפשרות לתושבות ותושבי העיר לספר עליה מנקודת מבטם הייחודית, אלא ליצור מרחב ציבורי משותף הלכה למעשה, בו יתקיים שיח עירוני ער ומעורב אודות היבטים משתנים של העיר, ויתפקד כמרחב שיתוף ציבור לקראת חגיגות ה-120 לעיר.

 

“עירנו הנפלאה כל כך מיוחדת ויש לה פנים כה רבות”, אומר ראש העיר רפי סער, “חשבנו הרבה מה נוכל לעשות מיוחד בעיר לכבוד חגיגות ה-120, והחלטנו שמה שעושה את העיר שלנו למה שהיא הם תושבות ותושבי העיר! בלעדיהם העיר לא הייתה לכפר סבא שאנו מכירים. לכן זה מתבקש שמי יוביל את חגיגות ה-120 הם התושבות והתושבים הנהדרים שלנו. אני מזמין את כל התושבות והתושבים לבוא לעמדת הצילום ולשתף אותנו בסיפורים, חוויות, רעיונות וכמובן בברכות ואיחולים לעתיד העיר”.

במסגרת חגיגות ה- 120 מתכננת כאמור עיריית כפר סבא שלל אירועים לרווחת ציבור התושבים. כדי שכולן וכולם יוכלו ליהנות מהחגיגות, בעמדת הצילום יופיע ברקוד, אותו ניתן יהיה לסרוק ולהציע הצעות. העירייה תיקח בחשבון את הרעיונות הבולטים שיעלו, ותנסה לשלב אותם בתכנית החגיגות.