תושב כפר סבא (60), הותקף ע"י 5 רעולי פנים מתחת לדירתו ברחוב ז'בוטינסקי בכפר סבא
מאת: אירית מרק
רחוב ז'בוטינסקי, הוא רחוב שקט במרכז העיר כפר סבא, סמוך לקניון ערים. אמש בשעת חצות הליל, הופר השקט כאשר 5 רעולי פנים תקפו את דוד, ( השם המלא שמור במערכת ) תושב העיר בן 60 שהחנה רכבו בחניית הבניין כשהוא מתכוון לעלות לביתו.
השעה היתה שעת חצות, דוד הגיע הביתה ובעת שדומם את הרכב, נדהם לראות אלמונים מכים על רכבו ועל השמשה הקדמית כאשר רעולי הפנים מכים ומכים ככל הנראה עם לום על הרכב. דוד, יצא מהרכב באופן אינסטינקטיבי לעצור המכות על הרכב והחל זועק כנגד אותם חשודים. הם, למזלו הרב, ככל הנראה חששו שיגיעו עוד שכנים ונסו על נפשם.
בבוקר שיגר לשכניו בבניין את ההודעה הבאה "שכנים יקרים, אתמול בלילה בעת חזרתי הביתה (באיזור חצות), הותקפתי ע"י 5 רעולי פנים, שניפצו לי את השמשה הקדמית של רכבי. כנראה ניסו לגנוב את אחד הרכבים שבחניון ונבהלו כשראו אותי יוצא מהרכב. שימו לב לכל דבר חשוד ותשמרו על עצמכם".
דוד, עדיין לא נרגע מהאירוע הטראומתי, סיפר הערב לכתבת קול כפר סבא "דיברתי בבוקר עם המשטרה ואמרו שאין הרבה מה לעשות. הערב חוקר התקשר וביקש שאגש לשם לתת פרטים".

איך אתה מרגיש?

"לא מרגיש רגוע או בטוח. בתי הגיעה חצי שעה לפני ולחשוב שהיא הייתה צריכה להתמודד עם כזה דבר זה מטריד אותי מאוד".

לא חששת לצאת מהרכב?

"לא חשבתי על זה באותו הרגע, זה הכי היה באינסטינקט מיידי רק רציתי להניס אותם. להבא אני חושב שאתנהג אותו הדבר, אולי אסתכל ימינה או שמאלה לפני שארד. זה היה באינסטינקט לא חשבתי, אני לא יודע אם בטוח יותר היה אם הייתי נשאר ברכב".

מה להבא? חושש להחנות כשאתה לבד?

"תראי, צריך לעצור את זה ומהר זה היה יכול להיגמר אחרת, אבל את מבינה שאני לא יכול שלא לצאת מהבית, לטייל או לאירועים. צריך להמשיך השגרה ולבדוק שאין לך הפתעות בפינה".