יוסי סדבון:"ראש העיר מפרסם עצמו בניגוד לחוק"

חבר מועצת העיר, יוסי סדבון המכהן כיו"ר האופוזיציה, הוציא הבוקר הודעה לתקשורת לפיה פנה לראש עיריית כפר סבא רפי סער ולמנכ״ל העיריה, "בדרישה להסיר מיידית את סרטון התעמולה שהפיץ ראש העיר בדף הפייסבוק הפרטי שלו". 

סדבון:"פעם נוספת מנצל ראש העיר את משאבי העיריה, את תקציבה ואת עובדיה כדי להכין סרטון תעמולה שבו הוא מככב. הפעם בנושא שיפוצי הקיץ. כך הפך ראש העיר סיור שערך בבתי הספר, מסיור מקצועי לסיור שאליו מתלווה צלם, דובר, ותסריטאי ושבו הסגל הבכיר של העיריה משמש כניצבים לסרטון תעמולה והכל בתוספת מוסיקת רקע וכתוביות ממשאבי העיריה. אני שמח לעדכן כי בעקבות פנייתי, ובטרם נאלצתי לפנות לוועדת הבחירות, הוסר הסרטון מעמוד הפייסבוק. אלא שכאן לא תם העניין. כמו בסרטונים הקודמים גם במקרה זה ברור על פניו שהושקע ממון רב. האם סביר שעיריית כפר סבא תממן סרטונים עבור נבחר ציבור, כאשר הוא מפיץ אותם למשך כמה שעות בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו, ואז מסיר אותם כשעומד כנגדו איום בהגשת עתירה לוועדת הבחירות?  בכוונתי לפנות למשרד הפנים ולדרוש להשית על ראש העיר את העלויות הכרוכות בתעמולה זו. לכפר סבא מגיע יותר מאשר ראש עיר שפועל בניגוד לחוק, ומפרסם את עצמו על חשבון הציבור. תושבי כפר סבא לא מוכנים יותר לשלם את המחיר". 

מעיריית כפר סבא נמסר: ״עיריית כפר סבא וראש העיר גאים על שיפוצי הקיץ במתקני החינוך, שיעמדו בפתיחת שנת הלימודים לרשות ההורים והתלמידים, ואנחנו מזמינים את כולם להתרשם וליהנות מהם. הסרטון עלה בתום לב לעמוד פייסבוק פרטי והוסר תוך זמן קצר. ראש העיר ימשיך בפעולותיו ומעשיו למען תושבי העיר ולקדם עשייה רחבה והוא מזמין גם את חברי האופוזיציה לבוא וליהנות מהמתקנים החדשים והמשודרגים.״