השיטור העירוני בכפר סבא חילץ תינוק בן שנה שננעל ברכב בנווה ימין כשהוא בריא ושלם

היום (יום ה') בשעות הצהריים התקבל דיווח בהול על אירוע במסגרתו ננעל תינוק בן כחצי שנה ברכב בנווה ימין. מיד עם קבלת הדיווח, נשלח במהירות צוות של השיטור העירוני, שכלל את הפקח המסייע קוסטה קומרוב ושוטר ממשטרת כפר סבא, שהגיעו למקום וטיפלו במקרה בצורה מקצועית ומהירה, תוך שהם מחלצים את התינוק ומרגיעים את האם המודאגת ששהתה ליד הרכב.

במסגרת הטיפול במקרה, ניתץ צוות השיטור את השמשה האחורית ברכב וחילץ את התינוק הקטן, שהיה במושב הבטיחות שהיה מחובר למושב הקדמי, ליד מושב הנהג.

למקום הוזעק במקביל גם צוות מד"א, שבדק את התינוק לאחר שחולץ מן הרכב הלוהט. הבדיקה הרפואית אישרה שבריאותו תקינה ולא נגרם כל נזק.

אימו של התינוק מסרה: "תודה רבה לשיטור העירוני. צוות האלופים הגיע לפה מהר, נתן שירות מקצועי. כל מי שהגיעו לסייע היום – צוות מדהים. תודה רבה".

ראש העיר רפי סער: "כל הכבוד לשיטור העירוני המצוין והיעיל שלנו, שהגיע למקום במהירות גדולה, העניק טיפול מקצועי וחילץ את התינוק. במקרים כאלה, לכל דקה יש משמעות אדירה. יישר כוח גם לאגף הביטחון העירוני בכללותו, על עבודתם המקצועית סביב השעון למען הבטחת מוגנות תושבות ותושבי העיר ודאגה לביטחון תושבינו"