עיריית כפר סבא מתגייסת למען חייליה ביוזמה חדשנית

עיריית כפר סבא יצאה היום (יום ג) ביוזמה עירונית חדשנית וייחודית לרווחת חיילות וחיילי העיר, במסגרתה תעמיד העירייה לרווחת החיילות והחיילים כומתות חלופיות, למי שאיבדו או שכחו את הכומתה שלהם בדרך לבסיס הצבאי.

החל מהיום יכולים חיילים וחיילות ששכחו או איבדו כומתה, להגיע ולקבל כומתה חלופית בחינם. כל מה שצריך לעשות זה להתקשר למוקד העירוני 106, או לכתוב למספר הוואטסאפ: 050-3106106 ולהגיע למשרד לפניות הציבור הממוקם ברחוב ויצמן 135, בבניין מספר 7, לקבלת כומתה חלופית. במסגרת שעות הפעילות, ניתן לקבל כומתה גם במרכז צעירים שבמתחם השוק. קבלת הכומתה מותנית בהצגת תעודת חוגר.

ראש העיר, רפי סער: "איזה חייל לא מכיר את התחושה הזאת שיוצאים במהירות מהבית בבוקר ובדרך פתאום שמים לב שיצאנו בלי הכומתה. גם לרוב לא בטוחים אם היא נפלה בדרך או נשארה בבית. כדי למנוע את הדילמה האם לחזור ולחפש אותה, החלטנו בעירייה להעניק אפשרות לקבל מאיתנו כומתה חלופית ולחסוך באופן זה לחיילות ולחיילים את החזרה הביתה. עיריית כפר סבא תמשיך להעניק לחייליה את מלוא התמיכה ולדאוג למעטפת שירותים לרווחתם".

עיריית כפר סבא מעודדת את בני הנוער בעיר לשירות משמעותי בצה"ל, ומעניקה לחייליה שירותים עירוניים נרחבים בתחום; באמצעות מרכז צעירים כפר סבא, יוזמת העירייה הכוונה וליווי אישי לצעירים לקראת הגיוס ובמהלכו, סיוע וליווי מול גורמים צבאיים, הכנה למינוים הצבאיים הן באמצעות הרצאות בבתי הספר והן על ידי ייעוץ פרטני, סדנאות לפני גיוס, תכלול קבוצות הכושר, הכוונה בתיכונים, צו בצוותא ועוד. בנוסף, מקיימת העירייה ערבי הורים בנושא צו ראשון, לקראת גיוס והתנדבות לצה"ל, סדנאות הורים למתגייסים וחלוקת תיקים ושקי כביסה למתגייסים.