מדוע המחיר של השתלת שיער הוא קריטי לנו?

היינו רוצים לחיות בעולם בו לכסף אין משמעות, אך אנו חיים בעולם הפוך בו כסף הוא הדבר החשוב ביותר בחיים. לכן אנו צריכים להכניס הרבה כסף לחשבון הבנק ולהוציא כמה שפחות. לכן על כל שירות שאנו מקבלים אנו צריכים לשאול מה המחיר שלו וכך גם על השתלת שיער. אנו צריכים לשאול את עצמנו מהו מחיר השתלת שיער בישראל וכך להבין לקראת מה אנו הולכים.

אם כן נאמר כבר עתה כי המחיר של השתלת שיער בישראל הוא ממש לא גבוה באופן יחסי. כיום אפשר לעשות השתלה במחיר שפוי וכך ליהנות משיער שופע ולהעלים את הקרחת. כמובן שכדאי לעשות סקר שוק לפני שאנו מחליטים איפה לעשות את ההשתלה וזאת בכדי לראות את המחירים השונים בשוק וגם את האיכויות של המכונים השונים להשתלת שיער בישראל.

תמונה:freepik

אל תבחרו את המכון הזול ביותר להשתלת שיער

לאחר שדיברנו על מחיר השתלת שיער בישראל אנו רוצים לתת לכם טיפ נוסף בנוגע להשתלות שיער והוא לא לבחור את המכון הזול ביותר להשתלה. אז נכון זה מאוד מפתה לבחור במכון זול אך פעמים רבות זו תהיה טעות חמורה לעשות זאת.

עליכם להבין שאם המכון לוקח מחירים נמוכים מאוד זה סימן מבשר רעות. היה והמכון מוריד מחירים בצורה דרסטית או דרמטית זה סימן שמשהו לא עובד אצלו כמו שצריך. למכון אין ברירה אלא להוריד מחירים מתחת למה שנהוג בשוק בגלל שהוא לא טוב ולכן ההמלצה שלנו היא לא לעבוד עם המכון הזול בשוק.

האם יראו עלי שעשיתי השתלת שיער?

כאשר אנו חושבים על קרחת ועל טיפול בה אנו ישר חושבים מה תחשוב הסביבה. לכן רבים לא הולכים עם פאה מכיוון שהם יודעים כי אנשים יראו שיש להם פאה וזה לא נעים בכלל. על רקע זה עולה השאלה האם יראו עלי שעשיתי השתלת שיער?

אם כן אנו חייבים לציין כי ככל שתלכו אל מכון השתלות יותר טוב כך הסיכוי שיראו שעשיתם השתלה הולך ופוחת. לכן כדאי לכם לשים לב לאיזה מכון השתלות אתם הולכים. אם המכון הוא ברמה גבוהה הסיכוי שיראו שעשיתם השתלה שואף לאפס. היה והמכון לא מקצועי ולא טוב יש סיכוי גדול שיראו שעשיתם השתלה וזה דבר לא נעים ולא כדאי לזלזל בו.

האם השתלת שיער היא הדרך היחידה להילחם בקרחת?

עוד שאלה שרבים תוהים עליה היא האם השתלת שיער זו הדרך היחידה להעלים קרחת? אם כן אנו חייבים לציין כי לצערנו התשובה היא חיובית. עוד לא הומצא ההליך הרפואי שיכול להצמיח לכם שיער ולכן השתלת שיער זו הדרך היחידה להילחם בקרחת וזו עובדה שאין עליה עוררין או מחלוקת ואת זאת חשוב להבין.