תיכון הרצוג בכפר סבא הוכרז כבית ספר מצטיין על ידי משרד החינוך, עם הציון המקסימלי

תיכון הרצוג בכפר סבא הוכרז כבית ספר מצטיין על ידי משרד החינוך, עם הציון המקסימלי. מורות ומורי התיכון יקבלו תגמול בסך 8,700 שקל לכל אחד
משרד החינוך פרסם אמש (יום א’) את רשימת החטיבות העליונות (תיכונים) מצטיינות לשנת הלימודים החולפת תשפ”ב, ביניהם הוכרז תיכון הרצוג בכפר סבא, שזכה לציון המקסימלי.
בתי הספר שנבחרו כמצטיינים לשנת תשפ”ב, הוכרזו על ידי משרד החינוך על פי שיעור השינוי שהם הצליחו לחולל בין היתר בזכאות לבגרות, מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל/שירות לאומי/ שירות אזרחי.
תיכון הרצוג, ששיעור הזכאות לבגרות בקרב תלמידיו עמד על 95 אחוזים, הצטיין במיוחד עם עלייה בשיעור הזכאות לבגרות ל-99 אחוז – ובתמורה קיבל ממשרד החינוך את הציון המקסימלי בגין השינוי שביצע. בתמורה, יקבלו מורות ומורי בית הספר תגמול בסך של 8,700 שקלים כל אחד ואחת.
יש לציין, כי רק בחודש פברואר האחרון הוענק לצוות התיכון, בניהולה של סמדר גולדשטיין, פרס החינוך המחוזי של משרד החינוך לשנים 2019-2020.
ראש העיר, רפי סער: “החינוך בכפר סבא הוא מהמובילים בישראל ורק בשנה החולפת, עת התפרסמו נתוני הזכאות לבגרות, הוכח כי בשלוש השנים האחרונות ביצענו מהפכה של ממש וכפר סבא חזרה להוביל את שיעור הזכאות לבגרות באזור השרון, עם 90 אחוזי זכאות, כולל החינוך המיוחד. צוותי ההוראה והחינוך בכפר סבא פועלים כל העת להובלת עשייה חינוכית מיטבית, מנהיגות חברתית והטמעת ערכים של אהבת האדם והארץ בקרב תלמידינו. אני מברך את צוות התיכון ותלמידיו ונמשיך להוביל מערכת חינוך מצוינת”.