עו”ד יעקב בדור מתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין “האתגרים שלנו רבים ולא יכולים לחכות”
מאת: אירית מרק
עו”ד יעקב בדור, מתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין, כך הכריז השבוע.

 

עו”ד בדור
עו”ד בדור עשה כברת דרך ארוכה ולדבריו, עובד יום וליל, חורש את הארץ לאורכה ולרוחבה ונפגש עם פעילות ופעילים רבים, תומכים ותורמים אשר הביעו רצון עז לתמוך בדרכו. מדובר במהלך אשר ישנה את סדר היום בלשכת עורכי הדין ויחזיר הלשכה לחברים והיא תעבוד בשבילם ולא ההפך, כך לדבריו
“לאחר שקיימתי שורה של שיחות עם גורמים שונים בלשכה, ועם כלל ציבור עורכות ועורכי הדין שאף הציעו לי להתמודד, החלטתי להקשיב לרחשי הציבור, לגלות אחריות ולהמשיך בכל הכח מתוך אמונה בצדקת דרכי”.
“בראש ובראשונה ברצוני להשיב לקדמת הבמה ערכי ההגינות והאמון, ולעבור לתרבות של אנחנו, ביחד.
כוונתי היא שהלשכה תחזור להיות מנוהלת ולא מתנהלת ולהוכיח שאנחנו יכולים לפעול למען ציבור החברים, לשים את המחלוקות בצד ולעבוד למען מטרה גדולה יותר. האתגרים שלנו רבים ולא יכולים לחכות. אנו צריכים לטפל בכל מה שבוער וחשוב לחברים, להשיב את אמון החברים בלשכה והכי חשוב להחזיר את גאוות היחידה לציבור עורכות ועורכי הדין”.
עו”ד בדור, מקים בימים אלו, את המטות ועובד עם מיטב המומחים מקרב לשכת עורכי הדין ומחוצה לה בכדי להכין תוכנית עבודה סדורה ” תוכנית מאה הימים הראשונים “, כפי שהוא מכנה אותה “אני קורא מעל במה זו, לכול מי שתומך בדרכי, להצטרף למטה הבחירות אשר בימים אלה מוקם בכדי שנוכל לחשוב יחד ולקדם ענייני וצרכי החברות והחברים ולהביא ביום שאחרי הבחירות לשחר של יום חדש”.