חברת מועצת העיר, תהילה מימון הודיעה על פרישתה ממועצת העיר בכפר סבא. עו"ד סמי ריכטר יכנס במקומה

מאת: אירית מרק

חשיפה בלעדית באתר קול כפר סבא : חברת מועצת העיר, תהילה מימון הודיעה על פרישתה ממועצת העיר בכפר סבא. עו"ד סמי ריכטר יכנס במקומה

 

מאת: אירית מרק
חשיפה בלעדית באתר השרון פוסט : חברת מועצת העיר, תהילה מימון הודיעה על פרישתה ממועצת העיר בכפר סבא :”לאחר הרבה מאוד מחשבה בעניין והתלבטות לא פשוטה החלטתי לפרוש ממועצת העיר אחרי 4 שנים אינטנסיביות של פעילות. לאורך השנים הקפדתי להגיע לישיבות, להגיע מוכנה, להביע עמדה במקומות בהם ידעתי שיש לי את הכח להשפיע. הייתי בתחושה שמרגע שניתן בי האמון ואני נמצאת במועצה אני צריכה להשקיע. בחודשים האחרונים היה לי מורכב מאוד ונאלצתי להעדר מחלק מהישיבות. לפני כחודש נכנסתי לתפקיד תובעני ומשמעותי עבורי, תפקיד שבשלב זה לא מאפשר לי להקדיש מספיק זמן לפעילותי במועצה. על כן, לאחר מחשבה רבה, אני בוחרת לפנות את מקומי ולקוות כי הבא/ה אחריי יפעל/תפעל במסירות ובתחושת שליחות.
אני יוצאת מסופקת מאוד מפעילותי במועצת העיר, הובלתי דברים משמעותיים. אני מסופקת במיוחד מפעילותי כיו”ר ועדת כספים-מרגישה סיפוק גדול על העמידה שלי בעקרונות שאותם העליתי כבר בהעברת התקציב הראשון בקדנציה זו. זה תפקיד תובעני, תפקיד שדרש המון אנרגיות, מחשבה, עמידה איתנה מול האתגרים שהתפקיד הזה, מזמן. לצד התובענות, מדובר באחד התפקידים החשובים והמשפיעים (והפחות זוהרים) במועצת העיר. כבוד היה לי לשרת את הציבור בפוזיציה הזאת.
“נכנסתי למועצת העיר כדי להשפיע, לקדם ולתרום בהתנדבות מלאה. לאורך שנותיי במועצה הקפדתי לפעול בצורה מקצועית, עניינית וללא עיסוק ב”צדדים”. מבחינתי לשרת ציבור זו זכות גדולה וכל אחד שבוחר לעשות זאת צריך לבחור את הדרך המיטבית עבורו. אני בחרתי לעשות זאת בשנים האחרונות כדרך חיים. מקווה שלא פגעתי באף אחד ואם עשיתי זאת- מתנצלת על כך.
“אני רוצה להודות לראש העיר על האמון שנתן לאורך השנים, גם כשהיו ויכוחים. והיו! לא על הכל הסכמנו אבל בסופו של יום התאפשר לי לפעול לפי הערכים איתם הגעתי.
“מודה לחברי המועצה. לכולם. על הנתינה לטובת תושבי העיר. זה לא מובן מאליו ודורש המון השקעה.
“אני מודה לכל אחד ממנהלי ועובדי העירייה. אני רואה את המסירות הרבה והיום, כשאני בראש מערכת כזו, יודעת עוד יותר להעריך את כל העשייה הלא פשוטה שלכם. מאמינה בכם, בכוונות שלכם, בפעילות שלכם. שיהיה לכולכם הצלחה רבה ושנה מצויינת”. במקומה צפוי להכנס למועצה עו”ד סמי ריכטר. 
תושבי כפר סבא –
מוזמנים להצטרף אלינו לקבוצת פורום כפר סבא בטלגרם – בלחיצה על הקישור > https://t.me/joinchat/SBcbcY8mxjc3pe3C
ייתכן שזו תמונה של ‏‏אדם אחד‏ ו‏עומד‏‏