מובילים בחינוך: 91.2% אחוזי זכאות לבגרות בשנת תשפ”א בכפר סבא

מובילים בחינוך: 91.2% אחוזי זכאות לבגרות בשנת תשפ”א בכפר סבא

כך עולה מנתונים שפרסם משרד החינוך. מדובר בעלייה לעומת השנה שעברה

משרד החינוך פרסם היום (ג’) את נתוני הזכאות לבגרות לשנת תשפ”א, מהם עולה כי למרות משבר הקורונה שפקד את ישראל, הוכיחו העיר כפר סבא ותלמידיה את חוזקה של מערכת החינוך העירונית – עם 91.2% אחוזי זכאות לבגרות – עלייה של 1.2% אחוזים לעומת שנת תש”פ. יש לציין כי נתונים אלה כוללים את החינוך המיוחד.

תלמידות ותלמידי כפר סבא הראו שיפור גם בזכאות ל-5 יח”ל באנגלית ובמתמטיקה עם עלייה מ-68.8% אחוז באנגלית בתש”פ ל-71.5% בתשפ”א, ועלייה מ-29.1% במתמטיקה בתש”פ ל-32% בתשפ”א.

זאת בנוסף לעלייה שנרשמה בזכאות לבגרות מצטיינת של 4.6%. משמעות בגרות מצטיינת היא תעודה הכוללת 5 יח”ל באנגלית ולפחות 4 יח”ל במתמטיקה, אשר ממוצע הציונים בה הוא לפחות 90 והיא כוללת הצטיינות בתוכנית להתפתחות אישית ולמעורבות חברתית-קהילתית.

משבר מגפת הקורונה חייב למידה מרחוק, הטיל בידודים ושיבש את מערכת החינוך ברחבי הארץ כולה, לרבות קיום בחינות הבגרות בשנת 2020. מערכת החינוך העירונית התגייסה כולה בתקופה זו  כדי לתת מענה אישי ולהעניק את מיטב ההשקעה והתמיכה לכל תלמיד ותלמידה.

ראש העיר רפי סער: “מערכת החינוך בכפר סבא מוכיחה שוב שאין דבר העומד בפני הרצון. השיפור בנתוני הזכאות לבגרות, על רקע משבר הקורונה, מוכיח עד כמה מערכת החינוך שלנו איתנה, תומכת, איכותית ומקצועית. אני מודה לאגף החינוך בעירייה, למנהלים וצוותי החינוך על השקעה ייחודית שאין שנייה לה, על שיטות הוראה חדשניות ופדגוגיה המותאמת לכל תלמיד. נמשיך להוביל את החינוך בכפר סבא לעמוד כחוד החנית במערכת החינוך הארצית, ונמשיך לעודד את תלמידינו להישגים גדולים נוספים. אני מברך את כל התלמידות והתלמידים ומאחל להם הצלחה רבה בהמשך”.

מנהלת אגף החינוך העירוני, אסנת חכמון: “מערכת החינוך העירונית שלנו היוותה מעטפת חמה ותומכת בתקופה כה מאתגרת, והצליחה למנף את המשבר המטלטל שהכה בחינוך בכל הארץ, לצמיחה רבתי ולחיזוק המערך הפדגוגי בעיר. אני גאה בתלמידינו המעולים, שהצליחו להגיע בתקופה זו להישגים מצוינים ומעוררי השראה. אני מודה לכל הצוותים החינוכיים, כל הכבוד.״