סגן ראש העיר, אורן כהן בראיון חגיגי לראש השנה “מגיע יישר כח לראש העיר ולכל חבריי שברגע האמת מגיעים להסכמות ויחד מובילים העיר להצלחות”

ראיון מיוחד עם סגן ראש העיר אורן כהן, לקראת ראש השנה

 

אורן כהן מכהן בתפקידו מאמצע הקדנציה וזאת אחרי מימוש הרוטציה עם הסגן היוצא עילאי הרסגור הנדין.

כהן מזוהה מאוד עם הספורט בעיר. הוא שיחק בקבוצת הכדורגל של הפועל כפ”ס מגיל 5 ועד גיל 17. “פרשתי בנוער כי ידעתי שלא אוכל להשתלב בקבוצה הבוגרת והפניתי האנרגיות למסלולים אחרים”, אומר כהן בראיון בלעדי לחג

בהמשך היה כהן חבר הנהלה ומ”מ יו”ר אגודת הספורט הפועל כפ”ס. כמחזיק תיק הספורט, מגלה כהן מעורבות מאד גדולה ובקיאות בנושאים שבאחריותו. בתקופה זו זוכה הספורט לקידום ולתהודה גדולה.

אורן כהן

כהן הינו רס”ן במיל. ובימים אלו מסיים תואר שני במשפטים אותו הוא לומד עם בתו עדן. אין ספק שהאבא גאה במיוחד.

אורן, איך אתה מסכם את התקופה הראשונה כסגן ראש העיר ?

“זו הייתה תקופה מאתגרת במיוחד שבה הייתי צריך “לצלול” לכל הנושאים שעל שולחני. האתגר הגדול – מחסור במתקני ספורט והיכולת לאתגר ולסייע לכל עמותות הספורט.

“היינו צריכים לצלוח גם לא מעט מהמורות פוליטיות משום שהגיוון בקואליציה הוא גבוה. מגיע יישר כח לראש העיר ולכל חבריי שברגע האמת מגיעים להסכמות ויחד אנו מובילים את העיר להצלחות”.

איזה ציון אתה נותן לספורט בעיר ?

“ציון גבוה מאד. ראשית אנו זוכים להישגים מאד גדולים גם בספורט האישי וגם בקבוצתי. שנית, אני גאה שאפשר להגיד בפה מלא שכפר סבא היא עיר של ספורט. אין כיום כמעט אף בית שלא עוסקים בו בספורט – מבוגרים, ילדים ונוער.

“השנה הוספנו מתקני כושר ואנו שוקדים על הוספת מתקנים, מגרשים, אולמות. האתגר הוא גדול כי הביקוש הולך וגדל.

ראש העיר רפי סער ואורן כהן

בנושא הקצאת המגרשים, עלתה טענה שמכבי כ”ס מקופחת

“מכבי כפ”ס הוקמה לאחרונה ואנו נדאג לילדים שמשחקים למגרש ביתי בדיוק כמו שמגיע להם. ראש העיר ביקש להקצות הלוואה למגרש ולהתחיל בבנייה מידית והאופוזיציה התנגדה. זה משהו שאני לא יכול להבין. אנו נפעל להקצאת המשאבים ולבנייה מהירה בנוהל המקובל. אין לי ספק שמהר מאד כולם יהיו מרוצים”.

מה עוד מתוכנן ?

“מגרשי פאדל – מדובר בספורט חדש שיהיה להיט. מדובר בשילוב של טניס, סקווש ומטקות. משחק תחרותי כיפי במיוחד. בקרוב ייצא מכרז ואז ניתן יהיה לפרט יותר”.

אתה גם מחזיק תיק הציונות, ספר על הפעילות

“אכן כן וזו גאווה עבורי. במרכז גלר אנו מקיימים סדרת הרצאות שזוכה להשתתפות מאד ערה של התושבים. עכשיו אנו משיקים את “מועדון יום רביעי” שבו הציבור ייזכה לשמוע מרצים מהשורה הראשונה בנושאים ערכיים ולאומיים. אנו מוציאים טיולים ועוד פעילויות.

“עם מתנדבי “מתוק בלב” אני עושה הרבה פעילויות – השבוע באנו עם “הפינה המתוקה” לתחנת הרכבת בעיר ונתנו שתייה קרה ומתוקים – חשוב לפרגן לילדים של כולנו ששומרים עלינו. בסוף השבוע אני מתוכנן להגיע לבי”ח למחלקת הילדים ולתת גם להם מכל טוב בשיתוף בנות המאמאנט. גאה בעשייה הזו”.

אורן כהן מימין עם איתן צנעני

מה התוכניות לבחירות המקומיות בעוד קצת יותר משנה ?

“אני מאמין שהציבור נחשף לעשייה הרבה שאני מוביל ואז נגדיל הכח במועצת העיר. עם 2-3 מנדטים נוכל גם להגדיל העשייה ולתת לציבור אפילו יותר. הקשר עם התושבים הוא מצוין ואני נהנה מהדינמיקה המשותפת. הקשר האישי מאד חשוב לי ואני מקפיד על מדיניות של “דלת פתוחה”. הלשכה שלי מאד זמינה, מזמינה ופתוחה”.

תתמודד לראשות העיר ?

“לא. ההצבעה היא בשני פתקים. הפתק האחד הוא לראשות העיר והפתק השני למועצת העיר. אתמודד רק למועצת העיר. כסגן ראש העיר אוכל להמשיך ולתרום רבות ולקדם הנושאים הרבים שעל השולחן”.

מה תאחל לתושבי העיר ?

“אני תקווה שבשנה הבאה נזכה לעוד הישגים במעלה ההר. שנקדם הבנייה בעיר וניתן תקווה לזוגות הצעירים ולזכאים. שנמשיך לעשות טוב לתושבים. רוצה לאחל לכל אחד ואחת ש”תחל שנה וברכותיה ותכלה שנה וקללותיה”. חג שמח לכם ולבני ביתכם”.

מאת: אירית מרק