לכבוד חג הסוכות, צעירי “בני עקיבא” יסייעו לתושבי כפר סבא בבניית סוכה

במסגרת ההיערכויות לחג הסוכות שיחול בתחילת חודש אוקטובר, יוצאת עיריית כפר סבא, באמצעות אגף קהילה וחברה ביוזמה קהילתית חגיגית ומרגשת, במסגרתה יסייעו בהתנדבות צעירי “בני עקיבא” לתושבות ותושבים, המתקשים בכך, בבניית סוכה.

במסגרת היוזמה, אותה מובילים בני ובנות הנוער של צוות נחשון מתנועת הנוער “בני עקיבא” זו השנה השנייה, יסייעו הצעירים לתושבי העיר בבניית סוכה כשרה ע”פ ההלכה, כשמטרת העל של המהלך היא לסייע לתושבות ותושבי כפר סבא בקיום מצוות החג.

לאחר שבשנה שעברה הצליח המיזם מאד וזכה לתשבחות רבות, בחרו גם השנה, הצעירים המסורים, לסייע לתושבי העיר להקים סוכה וביניהם אזרחים ותיקים, אנשים עם מוגבלות וכל מי שזקוק לסיוע.

ראש העיר, רפי סער: “אני מברך על המיזם קהילתי הנהדר שמהווה דוגמה לערבות הדדית ולערכי ההתנדבות, התרומה והסיוע לזולת, שהנוער המחויב שלנו מסגל לעצמו כבר בגיל צעיר, באופן שיוצר קהילה חזקה ומגובשת שתמיד נרתמת למען אחרים. אני מברך את הצעירים שלנו על ההתגייסות והנתינה מכל הלב, ומזמין את תושבות ותושבי העיר להיעזר בצעירים הנחושים. שיהיה חג סוכות שמח!”.

אמיר קולמן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק קהילה, צעירים ונוער: “אני גאה בפעילות הקהילתית הענפה בעירנו, והצעירים הנפלאים הפועלים כל העת למען תושבי העיר. אני מודה לחניכי בני עקיבא, שנרתמים שנה אחר שנה לפרויקט חשוב זה של סיוע בבניית הסוכה לאלה המתקשים בכך, ולמרכז צעירים שמניף את דגל האחריות הקהילתית והערבות ההדדית. מאחל לכולנו שנה טובה וחג שמח ובריא”.