השאירו את הדאגות בארץ עם ביטוח נסיעות פספורט קארד

כמה חששות מציפות אתכם לפני שאתם עולים על המטוס בדרך לחו"ל? יכולות להיות המון סיבות שיעסיקו אתכם עוד בטרם הטיול יוצא לדרך. השאיפה הטבעית תהיה לדעת כי הכל הולך לדפוק כמו שתכננתם, מבלי שתהיינה בעיות שונות. אך לצערנו הטיולים אף פעם לא קורים כמתוכנן, תמיד יכולות להופיע סיטואציות שלא נלקחו בחשבון. המטרה שלכם היא לדעת כי אתם מכינים את עצמכם לכל תרחיש ולכל סיטואציה. כך גם אם המצב החדש הפתיע אתכם תהיו ערוכים לפתור אותו בצורה הכי טובה שיש. זאת שלא תאפיל על החופשה כולה, תכננתם אותה המון זמן, אסור לכם לוותר עליה. עם ביטוח הנסיעות של חברת פספורט קארד תדעו כי המושכות נמצאות בידיים שלכם.

צילום:freepik

 

למה חובה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

 

בעבר היו מסתכלים על ביטוח הנסיעות לחו"ל בתור עניין שהוא בגדר רשות. אך כיום כולנו מבינים כי מדובר על הוצאה חובה, כזאת שעשויה לעשות לכם חיים קלים. הסיבה המרכזית שבגללה חובה לעשות ביטוח נסיעות היא כדי לקבל את הטיפול האופטימלי בכל מצב. כאשר תזדקקו לטיפול רפואי במהלך החופשה בחו"ל תצטרכו למצוא את המקום המתאים לכם. עם ביטוח נסיעות פספורט קארד תוכלו לדעת כי אינכם הולכים לעשות הנחות. תוכלו לבחור במקום הכי איכותי בו תקבלו מענה רפואי שיאפשר לכם להמשיך בטיול ללא עיכובים.

 

מהם היתרונות של ביטוח פספורט קארד?

 

אתם צודקים שיש המון חברות ביטוח שונות שכל אחת מהן מציעה ביטוח נסיעות שונה. אך המטרה שלכם תהיה לדעת כי אתם עושים ביטוח נסיעות שיספק לכם שקט ורוגע במהלך החופשה. ביטוח הנסיעות של חברת פספורט קארד נועד בדיוק בשביל המשימה הזאת. הוא יספק לכם שקט מהרגע שתעלו על המטוס, ועד השנייה שתנחתו בארץ. מה מיוחד בביטוח הנסיעות הזה? שהוא לא ידרוש מכם להוציא כסף במהלך החופשה עצמה. כל ההוצאות במקומות השונים שבהם תבקרו יהיו עם כרטיס האשראי של חברת הביטוח. כך לא תתעסקו עם ניירת או כל מיני עניינים בירוקרטיים מעייפים.

 

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל?

 

כדי לקבוע את המחיר הסופי של ביטוח נסיעות לחו"ל ישנה חשיבות לדעת פרטים שונים. הרי המחיר הסופי יקבע בהתאם למצב הבריאותי ובהתאם ליעד שאליו טסים. המידע שתספקו הוא זה שיקבע כמה יהיה עליכם לשלם על הביטוח עצמו. אך תמיד תיקחו בחשבון כי מדובר על ביטוח שנועד לחסוך לכם כסף בזמן אמת. טיפול אחד בחו"ל שלא במסגרת ביטוח הנסיעות עשוי לעלות לכם מאות דולרים. פספורטכארד מחירים יהיו גבוהים יותר בהשוואה לחברות הביטוח האחרות. עם זאת אתם מקבלים יותר בזכות ביטוח הנסיעות הזה. רוצים לקבל את הצעת המחיר הכי משתלמת? פנו עוד היום למומחים של קשרים סוכנות לביטוח.