עיריית כפר סבא ביוזמה חדשה: הרצאות לתושבים בנושאים לאומיים וערכיים

על רקע יוזמתו של סגן ראה”ע אורן כהן המחזיק בתיק החינוך הציוני, עומלים בימים אלה במרכז הקהילתי זאב גלר הפועל תחת אגף קהילה וחברה, על הקמתו של “מועדון יום רביעי”, במסגרתו, אחת לחודש, תועלה לבמת ההרצאות במרכז גלר, הרצאה מפי טובי המרצים הישראליים ואנשי ציבור מוכרים, שירצו לרווחת תושבי העיר כפר סבא כל פעם בנושא לאומי/ ציוני/ ערכי אחר.

הפתיחה הרשמית של “מועדון יום רביעי”, צפויה להתקיים במרכז גלר ב-19 באוקטובר, עת יגיע להרצות חכ”ל איתן כבל ויפתח את סדרת ההרצאות השנתית. בחודש נובמבר צפוי להגיע שגריר ישראל בוושינגטון לשעבר דני אילון, בדצמבר יתארח במרכז גלר עופר בר יהודה, מחבר הספר “ציונות על רגל וחצי”, ובינואר צפוי להגיע לעיר חכ”ל יורם לס מנכ”ל משרד הבריאות לשעבר ופרופ’ בכיר בפקולטה לרפואה  באוניברסיטת ת”א. בנוסף, במסגרת מיזם “מועדון יום רביעי” צפויים לצאת מכפר סבא טיולים חווייתיים בהמשך.

הכניסה לאירועים תהא חינם בכפוף להרשמה מראש.

סגן ראע”ה אורן כהן, מחזיק תיק החינוך הציוני: “תושבי כפר סבא תמיד הוכיחו צימאון לידע ורצון ללמוד ולכן זה לא מפתיע שהביקוש להאזנה להרצאות בקרב תושבי העיר רק עולה ועולה. אנו ממשיכים במסורת התכנים והפעילויות האיכותיות לאורך תחנות היסטוריות משמעותיות בתולדות מדינת ישראל ואני מזמין את הציבור להגיע וליהנות מהתכנים הלאומיים.”.