פורום מאג’די: המפגש עם איזנקוט בוטל ברגע האחרון, בשל התנגדות פעילי המחנה הממלכתי למנחת האירוע

אירית מרק

ההודעה שיצאה מפורום מאג’די

ביום שישי האחרון אמור היה הרמטכ”ל לשעבר, גדי איזנקוט, להופיע בפורום מאג’די בכפר סבא, פורום מפגשים במסעדת מאג’די, אותו מנהלים סגן ראש עיריית כפר סבא בעבר ישראל מילוא ודב עילם אמרגן פעיל.

ברם, כשעתיים לפני המפגש המדובר יצאה הודעה מחמירה וחריפה מאת פורום מאג’די לפיה “המפגש עם גדי איזנקוט בוטל. בשל טעויות חוזרות ונישנות וכשלים של מטה המחנה הממלכתי נאלצנו לבטל מפגש חשוב זה”.

לא ברור על איזה טעויות חוזרות ונשנות או כשלים במטה מדובר שכן, הסיבה העיקרית לביטול המפגש היה על רקע התנגדות פעילי המחנה הממלכתי להנחייתה של חברת מועצת העיר מהאופוזיציה, הדר לביא.

אותם פעילים, התומכים כאמור במחנה הממלכתי הודיעו לראשי המטה כי לא יגיעו לפורום ככל שיתעקשו במאג’די על הנחייתה של הדר לביא ואף ניסו למצוא מנחה אחר שאינו פוליטיקאי אך צעד זה נתקל בסירוב מהצד השני.

ממטה המחנה הממלכתי נמסר “למטה המחנה הממלכתי בכפר סבא אין קשר לאירוע המדובר. האירוע תואם על ידי ישראל מילוא ישירות מול עוזריו של רב אלוף אייזנקוט ונדחה מטעמי לו”ז לאחר שהוזמן לראיון בטלוויזיה. לא היה קשר כלשהו בין ישראל מילוא למטה המחנה הממלכתי בכפר סבא. צר לי שמר מילוא בוחר לתקוף ולהכפיש. זה לא מכבד אותו או את פורום מג’די. בשבוע הבא נצא כולנו לבחור בבני גנץ לראשות הממשלה. אני קורא לכל תושבי כפר סבא להצטרף למטה המחנה הממלכתי בעיר ולסייע במאמץ לשמור על הדמוקרטיה”.