קומפלקס LEVINTECH יוקם בצד הדרומי של השכונה הירוקה בכפר סבא: 6 קומות משרדים מעל קומת מסחר בשטח של כ-1,000 מ"ר

קומפלקס LEVINTECH יוקם בחלקה הדרומי של שכונת כפר סבא הירוקה, על גבול רעננה-כפר סבא צפון, תחום מצדו הצפוני על ידי דרך בגין ובשאר צדדיו על ידי רחוב נעמי שמר. המתחם יכלול 9 קומות – 6 קומות משרדים בשטח של כ-9,000 מ"ר מעל קומת מסחר בשטח של כ-1,000 מ"ר ושתי קומות לחניה תת-קרקעית בשטח 8,000 מ"ר. 

בכל קומה במתחם יהיו שתי מרפסות פתוחות, הפרויקט כולל גם פיתוח וגינון סביבתי, פינות ישיבה למרגלות הבניין לטובת הדיירים והמבקרים, מסעדות ובתי קפה. כל השטחים בקומפלקס מיועדים להשכרה. על התכנון אחראי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף, ממשרדי האדריכלים המובילים בארץ. לפרויקט התקבל היתר בנייה והעבודות כבר החלו בשטח.

לוינטק של קבוצת לוינשטין בכפר סבא, הדמיה 3Dvision

לדברי אורי פליישמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת לוינשטין, "לוינטק הוא מרכז משרדים ומסחר מודרני ואינטימי שהושקעה בו מחשבה רבה, יצירתיות וחזון. הוא מציע מיקום אטרקטיבי בעל נגישות גבוהה בכניסה וביציאה המערבית של כפר סבא בסמוך לצומת רעננה צפון, אזור המושך תאגידי הייטק גדולים וחברות מתחומים אחרים. שטחי המסחר במתחם ישרתו את אלפי העובדים והמבקרים שיפקדו אותו מדי יום". 

רשת השיווק טיב טעם תפתח סניף חדש בקומפלקס העסקים והמסחר LEVINTECH (לוינטק) בכפר סבא שמקימה קבוצת לוינשטין. הרשת חתמה על הסכם שכירות לחנות בשטח של כ-360 מ"ר ועוד כ-200 מ"ר בשטחי שרות. תקופת ההסכם הינה ל-20 שנה כולל תקופת האופציה להארכה. החנות צפויה להיפתח בקומת הקרקע של המתחם, והשטח יימסר לה ברבעון השלישי של 2024.