חדר חוף ים, חדר משחקי מחשב, חדר אגרוף – חדרי קונספט ייחודיים הוקמו על ידי העירייה בבית הספר לחינוך מיוחד "גוונים"
חדרי קונספט ייחודיים הוקמו על ידי העירייה בבית הספר לחינוך מיוחד “גוונים”, בשיתוף ובעיצוב סטודנטיות והנהלת בית הספר לעיצוב “סקולה”
עיריית כפר סבא, באמצעות אגף החינוך העירוני ומחלקת רכש, ובשיתוף בית הספר לעיצוב והום סטיילינג “סקולה”, חברת “טמבור” וחברת “גומטכניקה”, הקימו חללי למידה ייחודיים וחדשניים בבית הספר לחינוך מיוחד “גוונים”, הכוללים בין היתר חדר חדר חוף ים, חדר אגרוף חדר משחקי מחשב ועוד – כולם מעוצבים כחדרי קונספט המותאמים לתלמידות ותלמידי בית הספר.
בית הספר “גוונים” הוא בית לעשרות תלמידות ותלמידי החינוך המיוחד, כאשר מטרתו המרכזית היא להיות מרחב בטוח שבו קיים עולם של אפשרויות, שמתבטא על ידי פדגוגיה אחרת, קבוצות למידה קטנות, פיתוח סקרנות ותחומי עניין.
לפני כחודשיים החלו בבית הספר לבנות חללי למידה מותאמים, שישמשו ללמידה, פנאי, רוגע וריפוי, וזאת בעקבות יוזמה של המעצבת
עידית אבו, שפנתה למנהלת “סקולה” מירי בלבול והציעה לעצב חללי לימוד ייחודיים במסגרת פרויקט הגמר של הסטודנטיות לעיצוב ב”סקולה”.
עיריית כפר סבא נרתמה באופן מיידי לפרויקט המבורך, ובהובלתה של מנהלת “סקולה” מירי בלבול ו-150 סטודנטיות, יחד עם מנהלת בית הספר גוונים, פזית יפה, החלו עבודות העיצוב לפני כחודשיים, בשיתוף של אגף החינוך העירוני, מחלקת רכש של העירייה שרכשה את הציוד, חברת “טמבור” וחברת “גומטכניקה” – שנרתמו אף הן לפרויקט ותרמו חומרים.
“לפני כחודש וחצי פנתה אליי עידית אבו, שמלמדת אצלנו עיצוב חללי למידה והציעה את הפרויקט המדהים הזה”, מספר בלבול. “התרגשתי מאוד מהיוזמה וכמובן שנעניתי בחיוב ומיד יצאנו למשימה של עיצוב ארבעה חללים חדשים בבית הספר, שישמשו את התלמידים ללמידה, לפנאי, לרוגע ובעיקר לריפוי הנפש. עם הרבה אהבה, מחשה ועבודה קשה הוקמו פינות הלמידה הייחודיות, מתוך נתינה ותחושת שליחות אמיתית. עיריית כפר סבא הרימה מיד את הכפפה, ויחד עם חברת ‘גומטכניקה’ שתרמו פרקטים ואריחי פי.וי.סי, חברת ‘טמבור’ שתרמה את הצבעים ומנהלת הפרויקטים שלנו מורן דהן – יצאנו לדרך. התוצאה פשוט מדהימה וכמה כיף לפתוח שנה חדשה בדיוק ככה”.
*ראש העיר, רפי סער:* “ההשקעה בפרטים קטנים, תוך תשומת הלב לצורכי הילדים, הכלים הנפלאים שרכשו התלמידים באמצעות החללים הייחודיים שהוקמו בבית הספר והתרומה הגדולה של המעצבות המלאכיות לקהילה – לא יסולו בפז. מדובר בפרויקט קהילתי חשוב, שמרחיב את הלב של כולנו ומעניק לתלמידות ותלמידי בית הספר חללי לימוד חדשניים, המאפשרים למידה ורוגע, באווירה מיוחדת. אני מודה לכל מי שתרמו, השתתפו ולקחו חלק בפרויקט, במיוחד למכללת ‘סקולה’ ולסטודנטיות שתרמו ממרצן ומכשרונן”.
*מנהלת אגף החינוך, אסנת חכמון:* “עיריית כפר סבא משקיעה את מירב המשאבים בתלמידות ובתלמידי העיר, ביניהם בחינוך המיוחד. היוזמה של בית הספר לעיצוב ‘סקולה’ מרגשת במיוחד, ואין מרגש יותר מלראות את החיוכים והשמחה על פני התלמידות והתלמידים, שנכנסו לחללי הלמידה החדשים. אני רוצה להודות לכל הסטודנטיות והסטודנטים, למירי בלבול, למחלקת הרכש העירונית, למנהלת מחלקת פרט באגף החינוך הדס טרוסטלר, למנהלת גוונים פזית יפה ולחברות ‘טמבור’ ו’גומטכניקה’ – שבזכות שיתוף הפעולה המבורך בין כולם, יצאו תלמידות ותלמידי בית הספר נשכרים”.