שודרג מרכז הספורט אלון – לרבות אצטדיון חדיש ומגרש קטרגל מחודש
שודרג מרכז הספורט אלון – לרבות אצטדיון חדיש ומגרש קטרגל מחודש
בימים אלה הסתיימו עבודות שדרוג מרכז הספורט אלון, שהוקם בשנת 1984, לרבות אצטדיון האתלטיקה, מגרש הקטרגל ומתקני הכושר במקום.
מדובר בעבודות שהחלו לפני מספר חודשים, בהובלת רשות הספורט העירונית ובאמצעות מינהל ההנדסה העירוני ובשיתוף אגף החינוך, הנאמדות בסכום של כ-2.5 מיליון שקלים.
במסגרת העבודות, שוקמה רחבת הדשא במרכז האצטדיון, הוצבו מתקני אתלטיקה תקניים וחדשים, לרבות מסלול ריצה חדשני, עמדת הדיפת כדור ברזל ובור קפיצה לרוחק, והוקם מתחם כושר חדיש, לרבות הצללה, תאורה ומשטח בלימה.
כמו כן, שודרג מגרש הקטרגל שנמצא במתחם, כאשר כלל המתקנים משמשים את תלמידות ותלמידי חטיבת אלון ובית הספר ברנר, את ספורטאי מועדון האתלטיקה העירוני ואת כלל תושבות ותושבי האזור והעיר כולה.
יש לציין, כי שדרוג מרכז הספורט בוצע במסגרת תוכניות רב שנתיות של העירייה לשדרוג והקמה של מתחמי ספורט עירוניים, כאשר רק בשבוע שעבר אישרה מועצת העיר העירונית לקדם את הקמתו של מגרש כדורגל חדש במערב העיר, עשרות שנים אחרי שאושרה הקמתו של מגרש כדורגל בעיר, ואת הקמתו של אולם ספורט חדש לחטיבת יורם טהרלב.
בנוסף, הוקמו ברחבי העיר 3 מתחמי כושר חדשים, חדר כושר חדיש במבנה בית האבן במזרח העיר, הוקם מגרש משולב בבית גיורא בשכונת יוספטל, חודש כר הדשא בספורטק העירוני ועוד.
ייתכן שזו תמונה של ‏דשא‏