החברה העירונית לתרבות הפנאי בכפר סבא חוגגת עשור ואת 13 העובדות המצטיינות

החברה העירונית מסכמת 10 שנים של עשייה פורייה ומוצלחת.

לכבוד תחילת השנה החדשה ועם סיומה של שנת תשפ”ב ערכה החברה העירונית ביום ראשון 13.11.22 באמצעות מחלקת משאבי אנוש טקס הוקרה השנתי לעובדות החברה המצטיינות.

בטקס החגיגי שהתקיים בהיכל התרבות הגיעו עובדי ועובדות החברה, השחקנים דניאל סוויסה ורמי קשי הלוא הם  “מוניה ופרדי פלברה” מסדרת הטלוויזיה שנות ה-80, אשר קיבל את אורחי ואורחות האירוע עם עמדה מרשימה של קוקטיילים ורגעים מצחיקים,  גיא פופ מ-“הבונבון של גיא” עיצב את הכניסה עם קשת בלונים מרהיבה בצבעי לוגו החברה וזרי בלונים בלובי ההיכל.

חדשות לפני כולם בווטסאפ – לחצו כאן להצטרפות

לכבוד המאורע המרגש  נבחרו 13 עובדות לשנת תשפ”ב:

חגית עוז מוסקוביץ’- מחלקת פנאי והעשרה,

שרית לוי, מלכה ברק, בת שבע שלומי, חגית מליחי, ממחלקת צהרוני בי”ס

שרית ציפרבלט, גבריאלה מעברי ממחלקת הגיל הרך מעונות יום

ססיל מור יוסף, טלי בראמלי, עיסא אסא, יעל נחשון צהרוני גני הילדים

יעל כהן וטניה דידו – קונסרבטוריון בית הספר למוסיקה ומחול.

תהליך בחירת המצטיינות נעשה ע”י ועדה שכינסה החברה ובחרה בקפידה כל עובדת ועובדת עם שלל המלצות על עשייתה במהלך תקופת העסקתן..

אז… ברכות למצטיינות!

האירוע התקיים במעמד ראש העיר רפי סער, מ”מ וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה דני הרוש, יו”ר מועצת נשים מ”מ דירקטוריון ומחזקת תיק התרבות עדי לוי סקופ וחברות וחברי דירקטוריון, מנהלי ומנהלות המחלקות, עובדי ועובדות החברה, המצטיינות ובני משפחותיהן.

במהלך האירוע הופיע הזמר עידן יניב בהופעתו החדשה, עם צאת אלבומו החדש ” כמה לילות” שיצא ביוני 2022, וסחף איתו את כלל עובדי ועובדות החברה מכל שכבות הגיל שלא הפסיקו לשיר , לרקוד ולשמוח מהמופע ומהשירה שלו שכללו שירים חדשים מהאלבום החדש וגם משיריו הישנים מאלבומיו הקודמים.