צוותי הפיקוח העירוני בכפר סבא אכפו בשכונת האוניברסיטה ויוספטל אי איסוף גללי כלבים : האכיפה תתרחב למרכז העיר ושכונות נוספות

אתמול (יום א’) החלו צוותי הפיקוח העירוני בשלב נוסף במבצעי האכיפה הנרחבים ברחבי העיר, והפעם בשכונת האוניברסיטה ויוספטל. על המוקד: אי איסוף גללי כלבים ברחובות ובגינות הציבוריות וכלבים משוחררים. תושבים מוזמנים לדווח על מקומות שבהם הגללים לא נאספו והפקחים יגיעו

מבצעי האכיפה יתרחבו לעוד שכונות בהמשך השבוע: מרכז העיר ושכונות נוספות

אתמול (יום א’) ביצעה עיריית כפר סבא, בהנחיית ראש העיר מבצעי אכיפה נוספים בגין אי איסוף גללי כלבים. ראש אגף חזות העיר מיקד את רשות האכיפה, מחלקת השיטור העירוני, ומחלקת ניקיון העיר העירוני לקיים את מבצעי אכיפת עבירות כלבים היום בהתאם לתלונות התושבים בשכונות האוניברסיטה ויוספטל והסביבה. המבצע מלווה בהסברה מקומית לשמירה על חוק העזר העירוני.

המבצע התקיים בהמשך לתגבור האכיפה וההסברה בנושא עבירות כלבים ברחבי העיר כולה, לרבות תגבור צוותי הפיקוח והאכיפה, במטרה לשמור על ניקיון העיר כחלק ממדיניות עירונית כוללת ואכיפת עבירות כגון: אי איסוף צואת כלבים, כלבים ללא רצועה, כלבים מסוכנים ללא זמם ועוד.

מבצע האכיפה ימשיך לאורך כל היום, ובשעות הערב יורחב לעוד 4 אזורים נוספים, וזאת בנוסף להמשך השבוע, ולאורך כל השנה, בו מבצע האכיפה ימשיך לרחובות ושכונות נוספים ברחבי העיר על בסיס תלונות מוקד.

במסגרת תגבור האכיפה, המתבצע באמצעות צוותים סמויים וגלויים, נבחנות קריאות המתקבלות בנושא במוקד העירוני ובהתאם להן, כמו גם בהתאם לסיורים המתבצעים באזורים שונים, נבחר בכל פעם אזור אחר בעיר בו מתבצע מבצע אכיפה – וזאת בנוסף לאכיפה שוטפת במקביל להסברה בקרב התושבים.

שכונות האוניברסיטה ויוספטל נבחרו לאחר שנתקבלו תלונות רבות במוקד העירוני 106 על בעלות ובעלי כלבים אשר אינם פועלים בהתאם לחוק העזר העירוני ואינם אוספים את גללי כלביהם.

במהלך המבצע נרשמו מספר דוחות בגין אי איסוף גללים וכלבים ללא רצועה, כאשר במקביל בוצע מבצע הסברה וחולקו מאות מנשרים לבעלות ובעלי כלבים שנצפו מוליכים את כלבם ברצועה ואוספים את הגללים.

הפעילות, שהחלה כבר לפני חודשים מספר, צפויה להתרחב ולהתקיים במספר שכונות במקביל, כשפעילות האכיפה תתבצע בנחישות בכל שעות היום ולאורך כל השנה.

נדגיש כי תבוצע אכיפה סמויה וגלויה גם על סמך תלונות פרטניות שיתקבלו במוקד העירוני 106 על גללי כלבים שלא נאספו. בהזדמנות זו נזכיר כי הקנס בגין אי אסוף צואת כלבים הוא 730 שקלים, והקנס בגין כלב ללא רצועה במרחב הציבורי הוא 500 שקלים.

ראש העיר רפי סער: “תופעת אי איסוף גללי הכלבים פוגעת באיכות החיים של תושבות ותושבי העיר, ובפעילות העירונית הנחושה שלנו לחיים בעיר נקייה, נעימה ומטופחת. כולי תקווה שבעלי הכלבים בעיר יפעלו באזור מגוריהם וברחובות העיר כולה באחריות ובאכפתיות מרבית לסביבתם, כדי שכולנו נוכל ליהנות מעיר נקייה. נמשיך לפעול עד למיגור מוחלט של התופעה. אני מודה לצוותי האכיפה וההסברה על עבודתם המסורה וקורא לציבור להיענות לגורמי האכיפה”.
בעלי הכלבים מוזמנים לצפות במפת גינות הכלבים ומתקני ה”שקי-קקי”
בעיר: https://bit.ly/3Ql3QlR

רצ״ב: צילום כלבים שבעליהם נקנסו היום.