פנתר ברחובות, שיניים תותבות שנפלו לאסלה ועוד : המוקד העירוני בכפר סבא מסכם שנת 2022 עם לא מעט מקרים יוצאי דופן

פנתר ברחובות, שיניים תותבות שנפלו לאסלה, ואפילו ויכוח על שגיאת כתיב – המוקד העירוני של כפר סבא מסכם את שנת 2022 עם לא מעט מקרים מצחיקים ומשונים

"פנתר שחור מסתובב ברחובות, תשלחו משהו" – זה יכול היה להישמע כמו בדיחה או אולי כמו משהו שקרה ביבשת אפריקה, אך זה בדיוק נוסח אחת הפניות שהתקבלו השנה במוקד העירוני של עיריית כפר סבא, כאשר תושבת מודאגת התקשרה לדווח על פנתר מפחיד שמסתובב ברחובות העיר. בדיקה מהירה של וטרינר שנשלח לכתובת, העלתה כי מדובר רק בחתול שחור וגדול.

 

 

 

 

 

 

=============================================================

 

=======================

 

 

 

לכל החדשות על כפר סבא לחצו כאן להצטרפות לווטסאפ 

 

המוקד העירוני 106 מטפל בממוצע ב-720 קריאות של תושבות ותושבים מדי יום וב-22,000 קריאות מדי חודש – כאשר הנושאים שהכי הטרידו את תושבי כפר סבא במהלך שנת 2022 היו פינוי אשפה וניקיון, שאלות מידע כלליות כמו שעות פעילויות וטלפונים של מחלקות העירייה, אירועים ובקשות אכיפת חניה.

אבל לא רק קריאות מסוג זה התקבלו במהלך השנה, אלא גם קריאות שונות ומשונות, לעיתים אף מצחיקות.

מאמות כפר סבא – הקבוצה הגדולה בעיר – רק לנשים – לחצו כאן להצטרפות

 

באחד המקרה התקשר תושב שאכל פרי מעץ בפארק העירוני ובמשך שעה ארוכה תיאר לאחת המוקדניות בפירוט רב את כל תופעות הלוואי של קלקול הקיבה שקיבל. במקרה אחר התקבל דיווח על התרסקות מסוק בעיר – אירוע שמעולם לא התרחש.

"הפנתר" ברחובות לא היה היחידי ש"נצפה" בעיר. אחת הקריאות שהתקבלה הייתה דיווח על איגואנה גדולה באחד מרחובות כפר סבא. אז איגואנה לא הייתה כאן, אלא רק שממית.
ומה עוד חוו נציגי המוקד העירוני ? תושבת התקשרה למוקד בניסיון לברר היכן היא יכולה לרכוש את גלולת היום שאחרי, תושבת ותיקה ששיניה התותבות נפלו לאסלה בביתה וביקשה שכונן של מחלקת ביוב יגיע אליה לחלץ אותן ויש אפילו את התושב המתמיד, שמתקשר מדי לילה באזור השעה 2:00 לפנות בוקר למוקד, נושף לאוזני המוקדנים שמקבלים קריאתו, ומנתק מיד.

ולא רק טיפול בקריאות – לעיתים משמש המוקד העירוני, בו מועסקים 25 מוקדניות ומוקדנים, כבורר ומגשר. כך למשל קרה כאשר התקבלה קריאה על ויכוח מר שניטש בין שתי ספרניות, בגין שגיאת כתיב באחד משלטי הספרייה.

 

כפר סבא שלנו – לחצו להצטרפות אם אתם רוצים לדעת מה קורה בעיר

 

עדי אוליקר מנהלת השירות והמוקד העירוני

 

מנהלת יחידת השירות ומוקד העירוני, עדי אוליקר: "מוקד שירות 106 מהווה מקור ראשון לקשר בין העירייה לתושב, ומשקף ו להנהלת העירייה מה התושבים שלנו רוצים וצריכים, איפה אנחנו יכולים ללמוד ולהיות טובים יותר ואיפה אנחנו כבר טובים וצריכים לשמר. נציגות ונציגי המוקד עוברים מסלול הכשרה ארוך מקצועי, ואנחנו שמים דגש גם על שירות טוב, אכפתי, קשוב ומכיל, ולתת שירות עם חיוך. גם סיפורים יוצאי דופן ואף משעשעים נענים ברצינות ותוך מחויבות אמיתית לטיפול ומתן עזרה. רק לאחר שאנו מוודאים שהטיפול הושלם ואין סכנה, אנו מרשים לעצמנו לחייך ולצחוק מעט, וכמובן מיד להמשיך לשיחה הבאה, אנחנו לא נחים אף פעם ועובדים 24/7, כדי לתת מענה ושירות הטובים ביותר".

המוקד העירוני

מאת: אירית מרק