מועצת העיר בכפר סבא: עו”ד יובל לוי / מאת אלי חיון
עו”ד יובל לוי, חבר מועצת העיר, נשוי לילנה ואב לארבעה. בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה ועורך דין.
לומד כעת לתואר שני במשפטים באוניברסיטת רייכמן.
“רבים לא יודעים שאני מדריך מוסמך לשייט”, אומר לוי.
עו”ד יובל לוי מתנדב כיו”ר (משותף) של ועד עורכי הדין בכפר סבא. חבר מועצת העיר בהתנדבות.
– יובל לוי, פעילותך במועצת העיר, מעשים והישגים.
“אני יו”ר סיעת תפו”ח במועצת העיר. מכהן כ- 14 שנים כחבר מועצה. בין הוותיקים. אני חבר בוועדת המשנה לתכנון ובנייה ואני גאה שהצלחתי לפתוח את ישיבות הועדה לתכנון ובנייה לציבור, כעת ישיבות הוועדה ישודרו לציבור. ערכתי רה ארגון ב”מפעל המים” שהיה זקוק לו. החזרתי לקופה הציבורית מיליוני שקלים. הבאתי לסיום העסקתם של בכירים ב”מפעל המים” עלות העסקתם הייתה מעל שכר ראש העיר. קידמתי וסייעתי למימוש תכניות “פינוי בינוי” ברחבי העיר לאחר שנים של דיבורי סרק וחוסר מעש.”
“היו תכניות שפגעו בקופה הציבורית, ערערתי על תכניות אלו בוועדות השונות, במעשי אלו מחזירים שוב ושוב כסף לקופה הציבורית, החשובה לי כל כך.” 

חבר המועצה, יובל לוי
“בקדנציה זו, אומר יובל: “תרמתי לקידום ההתחייבויות שנתתי לציבור הבוחרים מעמדה של שיתוף פעולה עם ראש העיר רפי סער.
עוד מוסיף יובל ומפרגן לעמיתו בסיעת תפו”ח ממה שיינפיין על פועלו ההתנדבותי במנהלת הגמלאים של העיר. “הרחבנו את המדרשה לגיל השלישי והוספנו תקציבים למנהלת הגמלאים”. “הטיפול בגמלאים והמנהלה היא מופת ודוגמה ברחבי הארץ.”
על פעילות נוספת מציין יובל והיא, עמותת “נירים”: ” הבאתי להכפלת הפעילות בעיר של העמותה החשובה כל כך. העמותה עוסקת בהצלת “נוער בסיכון”, נוער אשר מסתובב ברחובות העיר באפס מעשה וניקלע למצבים מסוכנים. העמותה מוציאה אותם מהרחוב ומטפלת בהם, מחנכת למסלול חיים חדש הכולל גיוס לצבא לתפקידים משמעותיים.
“אני רוצה לציין כי במסגרת תפקידי כיו”ר (משותף) ועד עורכי הדין בכפר סבא אשתתף בפתיחה החגיגית של בית הדין לעבודה אשר פותח את שעריו לראשונה בכפר סבא.
– עו”ד יובל לוי, האם תתמודד לראשות העיר?
“אני לא שוקל ריצה לראשות העיר. אולם, כל התמודדות לראשות העיר, מכבדת משתתפיה ותורמת לדמוקרטיה העירונית”.