תערוכת תלמידי מגמות אומנות מהתיכוניים בכפר סבא: תחת הכותרת – “אני אוהב לעבור במקום שלא ראיתי מזה זמן רב”

בתאריך 5/1/2023 תיפתח בגלריה העירונית כפר סבא תערוכה קבוצתית בשם: “לעבור במקום שלא ראיתי מזה זמן רב”.
תערוכה חשובה זו היא השנייה ברצף תערוכות שיוצגו בגלריה העירונית ויתייחסו לחגיגות 120 לעיר כפר סבא. אוצרת התערוכה היא הגר רבן והיא תימשך עד 22/2.2023. בנוסף, יתקיים שיח גלריה ב-28111/2023 בשעה 11:00.

עילי פלבר
עידן שילה

הפעם מארחת הגלריה את דור העתיד של אומניות ואומני העיר: תלמידי ותלמידות מגמות אומנות מבתי הספר התיכוניים בעיר, תחת הכותרת – “אני אוהב לעבור במקום שלא ראיתי מזה זמן רב”.
בהשראת שורה זו, יצרו תלמידי ותלמידות מגמות האומנות עבודות המתייחסות לזיכרונות ילדות הקשורים במיקומים שונים בעיר. עבודות רבות עוסקות באזורים מרכזיים, כגון קריית ספיר או פארק כפר סבא וחלקן מתייחסות לגינות משחקים או בתי ספר יסודיים ברחבי העיר.

דן זבולון

חלק מהעבודות מוקדשות למקומות בעלי ערך מיתולוגי כמו יער אוסישקין או “גלידה פינגווין”, וחלקן מתייחסות למיקומים הלקוחים מתוך עולמם הפרטי של היוצרים: כיכר תנועה, קצה רחוב או עץ בודד, אשר ליוו את ילדותם והתבגרותם לאורך השנים. תערוכה זו מהווה אירוע שיא של שיתוף פעולה מתמשך בין הגלריה העירונית למוסדות החינוך בעיר.
במסגרת אירוע הפתיחה, יופיעו בגלריה גם תלמידי מגמות מחול ומוזיקה, וכן יוקרנו עבודות של תלמידי מגמת קולנוע מבתי הספר התיכוניים בעיר. לאורך התערוכה יתקיימו אירועים פתוחים לקהל הרחב, ביניהם אירוע ספרותי בשיתוף חוג היוצרים העירוני, סיורים מודרכים והרצאות המלוות את נושא התערוכה.

עילי פלבר

המציגים בתערוכה הם: נועה אומן, עמית אלמוג, אורי בר-און, ענבל ברקוביץ’, מיכל גולדספט, עדן גולשן, אור גור, דן זבולון, טל זיו, כרמל מישורי, יעל מפלמן, אביב משעל, עידו נונה, עדי נצר, מיכל סולומונוב, מאיה סיקלייר, עלמה סער, ערבה עמית, עילי פלבר, מיקה צדיק, אלון רפופורט, ירדן קסקל, ריי שביט, רותם שוירמן, עידן שילה, ליה שינבאום