עיריית כפר סבא מקדמת הקמת מרכז קהילתי חדש בשכונת הדרים
עיריית כפר סבא מקדמת בימים אלה את הקמתו של מרכז קהילתי חדש ברחוב עמק חורון בשכונת הדרים בשיתוף פעולה עם תושבות ותושבי השכונה, כשהצפי הוא שבניית המקום תתחיל כבר בשבועות הקרובים, עם קבלת היתר הבנייה.
המרכז הקהילתי החדש יוקם על שטח ציבורי המשתרע על 300 מ"ר לרבות חצר, כשבמסגרת התכנון העירוני יכלול המבנה חלל מרכזי לפעילויות, משרדים, מטבחון ושטח חצר לפעילות, וזאת בנוסף לפיתוח סביבתי באזור,
בניית המרכז הקהילתי מתבצעת באמצעות מינהל ההנדסה העירוני, האמון על תכנון והקמת המבנה, בעלות של כמיליון שקלים שאושרה פה אחד בישיבת מועצת העיר במטרה להגדיל את השירותים הניתנים לתושבי האזור והגדלת הפעילויות הקהילתיות.
*יש לציין כי הקמת המתחם נעשית בשיתוף פעולה עם תושבות ותושבי השכונה, ובהמשך לפגישות שהתקיימו עם נציגי השכונה, בין היתר בנושא בית הכנסת הזמני שהוקם כמתן מענה לתושבים בתקופת הקורונה, ואשר בימים אלה מיקומו מועתק למיקום מרוחק מבתי התושבים עד למציאת פתרון קבע.*
*ראש העיר, רפי סער:* "הקמת המרכז הקהילתי החדש תאפשר את הרחבת הפעילויות והשירותים שאנו נותנים במזרח העיר – וזאת בנוסף למרכז הקהילתי בשכונת יוספטל ולשירותים אחרים הניתנים באזור. בנוסף, תאפשר הקמת המבנה את הסדרת פעילות בית הכנסת, בסופי שבוע בלבד – בשעות בהן המרכז הקהילתי אינו פעיל. נמשיך לפעול למען תושבינו בכל תחומי החיים ובכל רחבי העיר".
*
חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הקהילה, אמיר קולמן:* "במסגרת תוכנית העבודה, ובהמשך לשינוי הארגוני שאנו מובילים להנגשת שירותים קהילתיים ברחבי העיר, אני שמח על היציאה להקמת מרכז קהילתי חדש בשכונת הדרים – מרכז שייתן מענה רב גילי לתושבי השכונה. אני מודה לצוות המקצועי על ההירתמות לקידום המרכז".
*רצ"ב: השטח בו ייבנה המרכז הקהילתי החדש
ייתכן שזו תמונה של ‏פעילות בחוץ‏