ילדות וילדי גן שיזף הקימו תערוכה מיוחדת ומרגשת במסגרת פתיחת שנת הארנב בסין

תערוכה מרגשת נפתחה היום בגן שיזף בכפר סבא, העוסקת כולה בפתיחת שנת הארנב בסין – במסגרת פעילות משותפת וחיזוק קשרי החוץ עם העיר התאומה ג'ינאן שבסין.
התערוכה הוקמה באמצעות חפצים וחומרים שנשלחו מג'ינאן לכפר סבא, כאשר במסגרת היום למדו הילדות וילדי הגן על שנת הארנב, הביאו ארנבים לגן, הכינו יחד עם ההורים עוגיות מזל סיניות, התנסו באכילה בעזרת מקלות אכילה ולמדו על התרבות הסינית, בהובלת הגננת חנה ויטבר, צוות מחלקת טרום יסודי באגף החינוך העירוני ובשיתוף היחידה לקשרי חוץ באגף הדוברות של עיריית כפר סבא..

 

ראש השנה הסיני 2023 הוא בסימן ארנבת ביסוד מים באנרגיית YIN. ארנבת היא הסימן הרביעי במעגל השנים הסיני, כאשר שירים רבים נכתבו לכבודה של הארנבת וזאת בגלל היותה אחד מהסמלים בעלי המזל הטוב ביותר. שנת הארנב בסין מתחילה בתאריך 21 בינואר השנה ותסתיים בתאריך 9 בפברואר 2024, כאשר ילדות וילדי הגן אף הכינו ברכה מרגשת לעיר גי'נאן ולתושביה.

ראש העיר, רפי סער: "מאז בוטלו הגבלות הקורונה, אנו מחזקים את קשרי החוץ ושיתופי הפעולה עם הערים התאומות של כפר סבא ברחבי העולם. כך בין היתר לאחרונה חזרה משלחת תלמידים מהעיר התאומה מולהיים בגרמניה, חתמנו על הסכם שיתופי פעולה ראשון מסוגו עם העיר פאס במרוקו ועוד. בזכות שיתופי הפעולה המבורכים, נחשפים הילדות והילדים שלנו לתרבות שונות, לשפות אחרות, ולומדים כיצד חיים בני גילם במקומות שונים בעולם, שהופך בעידן הדיגיטלי לכפר גלובלי נגיש לכל אחת ואחד. נמשיך בשיתופי הפעולה המבורכים, וזו ההזדמנות גם לברך את חברינו בעיר ג'ינאן בברכת שנה חדשה מבורכת".

 

חברת המועצה ומחזיק תיק קשרי חוץ, פליאה קטנר: "החשיבות של קשרי החוץ של העיר היא, בין היתר, בלמידה של תרבויות חדשות. כשמדובר בגילים צעירים, מדובר בחשיבות יתרה, שכן רק כך ילדים יגדלו להיות מבוגרים רחבי אופקים ופתוחים לזר ולשונה מהם. ילדות וילדי גן שיזף זכו להכיר תרבות חדשה ומנהגים חדשים ואנחנו פועלים במרץ כדי להרחיב את הפעילות עבור ילדים וילדות נוספים. אני מברכת את כולם בשנת ארנב מוצלחת".