מבנה קבע חדש לתנועת הצופים, יוקם בשכונת הזמר העברי (שכונה ירוקה 60) בכפר סבא
המבנה החדש של תנועת הצופים יוקם במיקום בו נמצאים כיום המבנים היבילים המשמשים את התנועה לפעילותה, כאשר שטח המבנה יתפרס על פני כ-400 מ"ר, בנוסף לחצר פעילות לשימוש חניכות וחניכי התנועה, בשטח של כ-40 מ"ר.
המבנה, שאת הקמתו מקדם מינהל ההנדסה העירוני יחד עם משרד "דניאל אזרד אדריכלים" יכלול חדרי פעילות, חלל רב תכליתי, שירותים ועוד, והוא ישמש 150 חניכות וחניכים משבט שליט של תנועת הצופים.
במקביל מקדמת העירייה גם את הקמתו של מבנה קבע חדש לתנועת הנוער העובד והלומד באזור הצפון-מערכי של השכונה הירוקה, שיכלול גם הוא חדרי פעילות, חצר, שירותים ועוד.
*
ראש העיר, רפי סער: "חתמתי על היתר הבנייה להקמת מבנה לתנועת הצופים בהתרגשות לא מעטה. שבט שליט נקרא על שמו של מייסד וראש השבט הראשון שפעל ברח' הרצל, אריק שלט היקר, שהיה אביו של חברי הטוב נעם ואשר הכרתי אותו כבר לפני כארבעים שנה. בזכותו של אריק צברתי זיכרונות טובים רבים מתקופת ילדותי. המבנה החדש ייבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויאפשר לבנות ובני הנוער המקסימים שלנו להמשיך בפעילותם המבורכת, פעילות המבוססת על ערכים של אהבת הארץ ואהבת האדם. נמשיך לפעול למען הנוער שלנו בכפר סבא ועתידו, בין היתר בהקמת מבנה חדש לתנועת הנוער העובד והלומד, כפי שהבטחתי".
*
חבר מועצת העיר ומחזיק תיק קהילה וחברה, אמיר קולמן:* "אני שמח ונרגש כי נחתם היתר הבנייה למבנה החדש של שבט שליט. בימים הקרובים יחלו עבודות הבנייה ובמהרה נחנוך בית חדש ומודרני לפעילות השבט. אני רוצה להודות לכל הגורמים המקצועיים המעורבים בקידום הנושא, בתכנונו ובהבאתו לידי ביצוע. נמשיך ללוות את תנועות הנוער ולתמוך בפעילותן כי אין על הנוער שלנו!".
מבנה הצופים החדש שייבנה. הדמיות: "דניאל אזרד אדריכלים"*