כפר סבא: מצלמות חדשות מותקנות בימים אלה בכיכר נלקין במערב העיר סמוך ליציאה והכניסה המערבית לעיר
השבוע החלו עבודות להתקנת מצלמות נוספות בכיכר נלקין סמוך לכניסה והיציאה המערבית של העיר .
נעם בן יהודה, מנהל אגף ביטחון מסביר: “במסגרת הערכות אגף הביטחון והרצון להמשיך ולהעלות את ביטחונם האישי של התושבים אנו ממשיכים בהצבת מצלמות אבטחה ברחבי העיר. בימים האחרונים אפשר לראות את העבודות המתבצעות להתקנת מצלמות באזורים הציבוריים. הכוונה להתקין עד סוף השנה עוד מספר אתרים ברחבי העיר ולהשלים גם את הצבת המצלמות בכול היציאות והכניסות לעיר.״
רפי סער, ראש עיריית כפר סבא: “הביטחון בעיר עבור התושבים הוא חשיבות עליונה מבחינתנו. באמצעות אגף הביטחון, שעושה עבודה נהדרת, החלה התקנת מצלמות במרחב הציבורי באזורים בעייתיים ובבתי הספר על מנת לתת ביטחון אישי לתושבי העיר. כל זה בנוסף להגברת הסיורים והפעלת מוקד הביטחון באופן תדיר וזמין".
מניעת עבירות רכוש נמצאת תחת אחריות משטרת ישראל. עם זאת, עיריית כפר סבא מעניקה חשיבות רבה לנושא ופועלת, באמצעות אגף הביטחון, השיטור והסיור העירוניים, על מנת לסייע למשטרה למנוע גניבות רכבים ועבירות רכוש בכלל. במסגרת זו, פועלת העירייה במספר מישורים למיגור התופעה, בין היתר בהצבת מצלמות ייחודיות ברחבי העיר ובכניסות אליה תוך פריסה רחבה, קיום מבצעים משותפים עם משטרת ישראל, הרחבת יחידות המתנדבים ברחבי העיר, הקמת יחידת האופנועים ועוד.
מדי בלילה פועלים צוותי סיור בעיר, כדי למנוע עבירות פע”ר, ועבירות גניבות רכב בפרט. הודות לערנות הסיור והשיטור העירוניים, לצד פעילות משותפת עם סיירות תושבים, נמנעו בעת האחרונה מספר גניבות רכבים ונעצרו עברייני רכוש ואף נרשמה ירידה בהתפרצויות לדירות בעיר. חשוב להדגיש, כי העלייה בתופעה היא כלל ארצית וראש העיר פנה מספר פעמים למשרד הביטחון על מנת להסדיר את נושא הפרצות בקו התפר על מנת למגר את התופעה. כמו כן, העירייה נמצאת בקשר רציף ושוטף עם המשטרה על מנת למגר את תופעת עבירות הרכוש. עיריית כפר סבא תמשיך לפעול ולהיאבק בעבירות גניבת הרכבים לצד משטרת ישראל.