עיריית כפר סבא פתחה היום הרישום לגני הילדים וכיתות א' בבתי הספר היסודיים בעיר, לשנת הלימודים הבאה תשפ"ד
רשמים לגני הילדים ולכיתות א': עיריית כפר סבא נערכה ותגברה את פעילות אגף החינוך לקראת הרישום שנפתח היום, שני 23/1*
*מתגברים כוחות ונותנים מענה להורים:* עיריית כפר סבא נערכה לפתיחת הרישום לגני הילדים וכיתות א' בבתי הספר היסודיים בעיר, לשנת הלימודים הבאה תשפ"ד, בצוותים מתוגברים – שעברו הכשרה מיוחדת, כדי לתת מענה מיטבי לכל הורה שפונה בנושא הרישום.
הרישום לכיתות א' ולגני הילדים שנפתח היום, שני 23/1 בשעה 10:00 בבוקר, יימשך ויהיה פתוח לציבור ההורים עד לתאריך 12/2 בחצות.
במסגרת ההיערכות לתקופת הרישום, תוגבר מוקד השירות בחינוך, בשיתוף יחידת השירות העירונית ובהדרכתה – הורחבו שעות המענה הטלפוני באגף, שיינתן בימים א'-ה' בין השעות 15:30-8:30, במספר טלפון 09-7649244. גם שעות קבלת הקהל הורחבו ויתקיימו בימים א', ב', ד, ו-ה' בין השעות 11:30-8:30 וביום ג' בין השעות 18:00-16:00.
בנוסף, ניתן לפנות גם בדרכים דיגיטליות, באמצעות הטפסים המקוונים באתר העירוני בקישור: https://www.kfar-saba.muni.il/forms

.

יש לציין עוד, כי כחלק מתגבור ומיטוב השירות, הוכנסה גם מערכת ניתוב שיחות חדשה, שתנתב את השיחות בין נציגי אגף החינוך ממחלקות הקדם יסודי והיסודי ותאפשר אף פתיחת קריאות מקוונות לטיפול בפניות – כאשר כלל הנציגים עברו הכשרה מיוחדת על ידי יחידת השירות העירוני, במטרה לתת מענה מיטבי לכל פנייה, הן בנושא הרישום לבתי הספר היסודיים והן בנושא הרישום לגני הילדים.
*
ראש העיר, רפי סער: "תקופת הרישום לגני הילדים ובתי הספר היא תקופה מרגשת מאוד עבור ההורים, שילדיהם יפסעו בשנה הבאה לראשונה בשערי גני הילדים העירוניים וכיתות א'. כמדי שנה, אנו מפיקים לקחים משנה קודמת על מנת להיטיב את השירות ולהעניק מענה לכל תושבת ותושב הפונים אלינו. אני רוצה לברך את אגף החינוך ואת יחידת השירות העירונית על ההיערכות המתוגברת לתקופה זו ומזמין את ההורים לפנות אלינו בכל שאלה ובכל נושא".
*
סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירות, עו"ד איתן צנעני: "אני רוצה להודות ליחידת השירות העירונית בהנהלתה של עדי אוליקר, על ההתגייסות המהירה והמקצועית למען הורי העיר כפר סבא. אני סמוך ובטוח כי כל הורה שיפנה למרכז השירות בחינוך יזכה לקבל מענה מקצועי ומלא, כפי שאנו פועלים בכל תחומי השירות העירוניים. אנו פועלים לאורך כל השנה על מנת לשפר את השירות ולהעניק לתושבינו שירות מצוין בכל נושא ועניין, ועל כך יעידו אלפי תושבות ותושבים מרוצים".
*רצ"ב: נציגי אגף החינוך ויחידת השירות. צילום: עיריית כפר סבא*
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏12‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏משרד‏‏