עיריית כפר סבא : היערכות מתוגברת לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי לפקוד את מדינת ישראל בימים הקרובים

עיריית כפר סבא נערכה למזג האוויר הסוער הצפוי לפקוד את מדינת ישראל בימים הקרובים. היום קיימו גורמי המקצוע בעיריית כפר סבא ישיבת היערכות עירונית מוקדמת לקראת מזג האוויר הסוער, הצפוי לפקוד את ישראל החל מהלילה (שני 30.01) ובמהלך הימים הקרובים.

 

ההיערכות העירונית כוללת, בין היתר, ניקוי קולטנים והתקנת קולטנים חדשים בהתאם לצורך, שאיבת בורות ספיגה, ניקוי גגות עם כוח אדם מתוגבר, ביצוע איטומים מוסדות חינוך, ניקוי גגות ומרזבים במוסדות חינוך, בדיקת תקינות של כל הגנרטורים ורכישת ציוד חורף לעובדים. זאת בנוסף להכנת צוותי כונני יום ולילה, הקצאת רכבים מיוחדים לזמן סופה, מיפוי מוקדים בעייתיים, ריענון נוהלי עבודה, שריון הסעות חלופיות של קווי תלמידים במקרה הצורך, ואפילו היערכות עם חברות ניקיון לניקוי בתי תושבים מוצפים – באם הדבר יידרש.

 

יש לציין, כי בזכות עבודות שדרוג התשתיות הנרחבות שבוצעו בארבע שנים האחרונות ברחבי העיר כולה, בין היתר עבודות המתבצעות בימים אלה לשדרוג מובל הניקוז המרכזי ברחוב ויצמן, הקמת אגן ניקוז ברחוב בן יהודה, שדרוג תשתיות בשכונות יוספטל, קפלן, עלייה ועוד, לא נרשמו בחורפים האחרונים הצפות בעיר כבעבר. בימים הקרובים צפויה, על פי התחזית, מערכה מזג אוויר קיצון חריגה מאוד, עם רוחות של 100 קמ"ש וגשמים כבדים, ועיריית כפר סבא ערוכה לכל תרחיש.

תושבי כפר סבא – מוזמנים להצטרף אלינו לכל החדשות לפני כולם בקבוצת פורום כפר סבא בטלגרם – בלחיצה על הקישור > https://t.me/joinchat/SBcbcY8mxjc3pe3C