בוטל פורום הורים שכולים בכפר סבא

שי גליק מנכ"ל בצלמו שעומד מאחורי הביטול מסר "בדיוק כמו שעיריית כפר סבא לא מארחת את ארגון בצלמו שהינו ארגון זכויות אדם במבנה עירוני עם לוגו של העירייה על אחת כמה וכמה אין כל סיבה שהיא תארח ארגון קיצוני הזוי ושולי במבנה עירוני ועוד עם לוגו העירייה. פורום משפחות שכולות מוזמן לשכור אולם פרטי על חשבונו ולא על חשבון משלם המיסים הכפר סבאי".

חברת מועצת העיר, פליאה קטנר "בצער רב ובאכזבה אני נאלצת להודיע על ביטול האירוע. עבדנו קשה מאוד כדי שהוא יצא לפועל אבל לצערי ראש עיריית כפר סבא בחר בהתקרנפות וביטולו בטענה שמדובר בתקופה ביטחונית טעונה. כמו שאני רואה את זה – המקום הכי חם בגיהינום שמור למי שבתקופה של משבר מוסרי שומר על הניטרליות שלו – ואני לא מוכנה להיות ניטרלית דווקא בגלל שאנחנו בתקופה רגישה. תירוץ ללמה לא תמיד יהיה. דווקא עכשיו צריך למצוא את הלמה כן. והלמה כן הוא שללא הדברות אנחנו מתרחקים מהאופציה לחיים בשיתוף פעולה יותר ויותר. לא מדובר בבולשיט היפי. מדובר בפרקטיקה מתוך הבנה של באיזה מקום עדיף לחיות בו. אני אפילו לא רואה את האירוע הזה כ"אירוע שלום". זה אירוע שהוא הידברות. רגע להקשיב לאחר, רגע ששני הצדדים לוקחים בו חלק. והקשבה והידברות הן הפתרון לכל סכסוך באשר הוא".

עילאי הרסגור-הנדין
עילאי הרסגור הנדין, יו"ר מרצ, חבר מועצת העיר:"חבל מאוד שראש העיר בחר בכניעה לימין הקיצוני. מדובר במפגש שהתקיים במשך קרוב לעשור בתיכון גלילי באישור משרד החינוך. הוציאו את המפגש מהתיכון לאחר איומים, ובעקבות זאת יזמנו את האירוע העירוני באישור ובתיאום עם ראש העיר. לצערי הוא בחר להיכנע לפחד במקום להרים את דגל השלום והדמוקרטיה. ההיסטוריה תשפוט את מעשי מנהיגי הציבור בתקופה זו".