פרויקט רחוב גלר 28 בכפר סבא : בניין בוטיק בן 6 קומות ובו 11 יח”ד חדשות

החברה מתכננת הקמת בניין בוטיק בן 6 קומות ובו 11 יח”ד חדשות בתמהיל של דירות 3-4-5 חדרים ופנטהאוז שיתפרס על קומה שלמה בשטח של 190 מ”ר בנוי עם 4 כיווני אוויר. בפרויקט ייבנה גם מועדון דיירים לשימוש יושבי הבניין. אכלוס הפרויקט צפוי בעוד כשנתיים.

בפרויקט נותרו למכירה דירות בנות 4 חדרים בשטח 108 מ”ר עם מרפסות בשטח 13 מ”ר במחיר של החל מ-3.69 מיליון שקל, ודירות בנות 5 חדרים בשטח 120 מ”ר ומרפסות בשטח 13 מ”ר שנמכרות במחיר של החל מ-4.35 מיליון שקל.

לדברי שגיא לנצ’נר, מנכ”ל חברת ינוב, “לאחר שקיבלנו את היתר הבנייה, אנו צפויים לעלות בקרוב לקרקע ולהתחיל בבנייה. הפרויקט ברחוב גלר מציע חווית מגורים אורבנית בבניין בוטיקי במיקום מרכזי בעיר, בעל נגישות תחבורתית גבוהה וגישה ישירה לכל מה שיש לעיר להציע. ינוב ממשיכה להרחיב את פעילותה באזור השרון בכלל ובכפר סבא בפרט, וכיום יש לנו כ-400 דירות בעיר בתכנון, בנייה ושיווק”.

הפרויקט ממוקם במרחק הליכה מציר ויצמן המרכזי בעיר כפר סבא, שבו שלל מוקדי מסחר ובילוי, מוסדות תרבות ושירותים קהילתיים. כמו כן, תחנות נורדאו וסוקולוב של רכבת ישראל ממוקמת בקרבתו והוא סמוך לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 531 וכביש 4.