מי האימא הכי יפה: תחרות יופי ארצית לאימהות ויש לנו נציגה אחת היפות מכפר סבא – מיכל חגי מרגולין

מאת: אירית מרק

מיכל יופדוב, זוכת תחרות "מיס יוניברס" לנערות, יזמה והפיקה תחרות יופי לאימהות שתערך בתחילת אפריל, בה ישתתפו 25 אימהות מכל הארץ. התחרות תתקיים בנתניה ב-2/4 והזוכה תזכה להשתתף בתחרות העולמות שתתקיים במאי באיזמיר שבתורכיה.

מאמות כפר סבא – הקבוצה המובילה של המאמות בעיר עם למעלה מ-18 אלף נשים בלבד – לחצי להצטרפות

 

בתחרות תשתתף מיכל חגי מרגולין, צעירה יפהפייה, בת 36, אם חד הורית לשלושה בנים: בארי (בן 11), אביתר (בן 8) ואייר (בן 5). גרה בכפר סבא.

מיכל, מה אומרת הסביבה?

"למען האמת לא הרבה יודעים.. שתי חברות קרובות אמא שלי ובן זוגי.. אמא שלי אומרת שאני משוגעת ומצחיקה ובן זוגי אומר שאני כבר מלכת היופי".

עד כמה היופי חשוב בחיים לדעתך?

"לצערי מאוד. ניכר הרבה פעמים כי היופי פותח דלתות גם במקומות שהוא לא אמור לשחק תפקיד. להיות יפה זה עוזר.. אנשים אוהבים אנשים יפים. אוהבים להיות שירותיים כלפיהם, לסייע להם, לקבל אותם למקומות עבודה או אפילו לפנות להם מקום בתור. חבל שזה ככה אבל זה המצב. אז עם כמה שבעייני יופי פנימי חשוב הרבה יותר בכדיי באמת להתקדם או "להרוויח", בעולם שלנו יופי חיצוני הוא פרמטר לא פחות חשוב.

"מעבר לכך שאני חושבת שלא רק מדובר ב"יופי" אני חושבת שהשקעה עצמית וטיפוח הם הדבר החשוב באמת. כמו שלהשקיע בלימודים או עבודה חשובים, גם חשוב להשקיע במה נכנס לגוף, בלשמור על פעילות ספורטיבית, תזונה בריאה, ולא "להכנע" לחיים.. יש הרבה אנשים, נשים גברים לא משנה, שאתה רואה את התבוסה מהחיים אפילו בנראות שלהם.. הזנחה של הגוף, הזנחה של הנראות, לא תמצאי אצלי בארון טרנינג אחד. בא לי להראות טוב כל הזמן, גם כשאני הולכת לישון או להוציא את הילדים מהמסגרות או לעשות ספונג'ה.. זה גורם לי להרגיש טוב עם עצמי.. בעייני אישה צריכה להיות אישה. איך תומר פעם כתב לי? " את ליידי אבל הכי לא מפונקת שיש". נראה לי שהוא הגדיר את זה מדוייק".

במה את עוסקת?

"אני עורכת דין, אני בעלת תואר שני במשפטים, עצמאית ומתמחה בתחום התעבורה והמשפט הפלילי. אני בת הזקונים במשפחה של ארבעה ילדים. גדלתי במושב שדה ורבורג, גם הוריי בני המושב. לפני כ15 שנים אבי נהרג בתאונת דרכים ומשם הדרך לעולם המשפט והתעבורה הייתה סלולה וברורה מתוך תחושת שליחות. שירתתי כתובעת בחטיבת התביעות של המשטרה ושם הרגשתי מאוד בנוח עם האידיאל. אך לצערי לכלכל שלושה ילדים לבד זה לא אפשרי במשכורת משטרתית.
"כיום אני אם חד הורית לשלושה בנים מדהימים שנותנים לי את הכוח בחיים. בנוסף אני בזוגיות עם תומר המהמם (שבקרוב תוכלו לראות אותו על מסך הטלויזיה… יותר מזה אסור לי לספר), אנחנו חברי ילדות ומכירים מגיל 12 ומפה לשם אחרי שהתגרשתי, אני ותומר הצטלבנו שוב והבנו שהאושר היה לנו מול העיניים במשך שנים".

 

 

עם החבר

איך שמעת על התחרות? ולמה החלטת להשתתף?

"את האמת שדרך הפייסבוק. כל החיים נאבקתי בדימוי הגוף שלי ובחוסר בטחון, ודווקא היום אחרי שלוש לידות, בהתקרב לגיל 40, אני מרגישה הרבה יותר בשלה ומוכנה, יותר שלמה עם עצמי בהיותי "אישה" מאשר בהיותי נערה או בחורה צעירה".

את חושבת שתזכי?

"תראי.. אני לא חושבת או יודעת, אני כמובן מקווה לזכות אבל החוויה הזו מעצימה בפני עצמה, אין קריטריונים של גובה או משקל בתחרות, העיקר זה אימהות שעושות למען עצמן, מעצימות את עצמן ואימהות אחרות ואני חושבת שלאחר הרבה שנים בהן נתתי מעצמי ללא הגבלה למען המשפחה שלי, הילדים שלי, הגרוש שלי ולמעשה כולם מלבד לעצמי, החלטתי לעשות סופסוף למען עצמי והאושר שלי. הצעד הראשון בתהליך היה הגירושין, לאחר מכן היציאה לעצמאות בקריירה, הזוגיות המהממת שאני נמצאת בה ועוד.. התחרות זה עוד בוסט קטן להזכיר לעצמי שאני גם אישה. אדם אינדיבידואלי. לא רק אימא על כל תפקידיה. ושלפעמים צריך לראות אותי. כ"מיכל". למרות גילי הלא מאוד מופלג הספקתי לעבור לא מעט חוויות קשות בחיים והגיע הזמן שאחווה גם חוויות מהנות".

מה את מאחלת לעצמך? כאישה? כאימא?

"כמו שאני מבקשת בכל הדלקת נרות בשישי- קודם כל בריאות ואושר לילדיי.. כשהם מאושרים אני מאושרת. מאחלת ומייחלת בעיקר לשקט נפשי, עשייה, כוחות להמשיך בדרך שלי, ובאמת שכל מה שהגעתי אליו עכשיו רק ימשיך ככה בדיוק. לא הייתי משנה דבר".

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. שרין

    מהממת בהצלחה הכי חשוב תהני!!!!!🥰

  2. מרגולין גליה

    מיכלינה יקרה ואהובה היופי שלך גם חיצוני וגם פנימי אשריך שזכית בשניהם.
    מאחלים לך הצלחה בכל.

התגובות נעולות.