למה גם אתם לא רוצים לצאת מהארץ בלי ביטוח נסיעות? 

אתם נוסעים לחו"ל אחרי שכבר זמן רב לא נסעתם? נוסעים לחופשה? או אולי לעבודה? זה לא משנה למה אתם נוסעים או לאן. מה שבטוח זה שאתם רוצים לחזור הביתה בשלום. עם זאת, בחיים אנחנו לא תמיד יכולים לצפות מה יקרה ולכן נשאלת השאלה: מה עלינו לעשות כדי להגדיל את הסיכוי שלנו לחזור בלי פגע? בנוסף, אם כבר יקרה לנו משהו, איך נתמודד עם העניין?

 

הבעיות שעלולות לקרות בחו"ל יכולות להיות קשורות לנושאים שונים, החל מביטול טיסה ועד גניבת מזוודה. אתם עלולים גם לחלות בחו"ל, לעבור תאונה או לסבול מעוד אינספור מקרים נוראיים שלא נעים לדבר עליהם. לכן חשוב שתדעו: עליכם לעשות ביטוח נסיעות, כי רק עם ביטוח כזה תוכלו להיות רגועים ולדעת שאפילו אם הנורא מכל יקרה, יעזרו לכם. למעשה, ביטוח שמיועד לנסיעות לחו"ל ייתן לכם שקט נפשי וליהנות מהנסיעה הקרובה, אז למה לחשוב פעמיים? 

 

מה חשוב לבדוק כשעושים ביטוח נסיעות? 

 

אם תעשו חיפוש מהיר אתם תגלו שקיימות הרבה מאוד חברות ביטוח שיכולות להציע לכם לעשות ביטוח נסיעות. לכן טבעי שתהיה לכם התלבטות: באיזו חברת ביטוח אתם באמת רוצים לבחור? ומהם הפרמטרים שחשוב לקחת בחשבון? יש להתייחס לכמה נקודות שונות, כי אחרי הכול, אם יקרה לכם משהו אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו מענה.

 

לכן בהחלט ניתן לומר שאחד מהדברים הכי חשובים שצריך לברר כשרוצים לעשות ביטוח לנסיעה כזו או אחרת, זו השאלה האם מדובר על חברת ביטוח מומלצת. האם ברגע האמת תקבלו מענה? או שמדובר על עוד אחת מאותן חברות ביטוח שמעבירות אל הלקוח את האחריות ולא באמת עוזרות לו? כדי לברר זאת חשוב מאוד לקרוא חוות דעת והמלצות שונות. כך תוכלו להבין על מה מדובר והאם חברת הביטוח שבה אתם בוחרים תסייע לכם כמו שצריך או לא. 

 

מה ישפיע על מחיר הביטוח? 

 

אי אפשר לדבר ברצינות על ביטוח נסיעות ולא להזכיר את המחירים. זה ברור שאחד מהפרמטרים הכי חשובים שיש לבחירת חברת ביטוח, זה המחיר. עם זאת, כאשר מדברים על ביטוח שמיועד לנסיעות, יש לקחת בחשבון שקיימים מספר גורמים שיוכלו להשפיע על העלויות. למשל, האם אתם מעשנים? לאן אתם נוסעים? האם אתם רוצים לעשות ביטוח שיכלול גם את הכבודה שלכם? האם חלק מהתוכנית שלכם היא לעשות ספורט אתגרי?

 

כל הנתונים האלה חשובים, כי בסופו של דבר, זה ישפיע על המחיר שתשלמו. בנוסף, כמובן שאם מדובר על אישה בהיריון שנוסעת לחו"ל, מחיר הביטוח יהיה בהתאם. חשוב מאוד להיות מודעים לכל פרטים האלה ולברר מראש כמה אתם עומדים לשלם על הביטוח שלכם. מומלץ לעשות ביטוח כמה שיותר מקיף לנסיעה כי רק כך תוכלו לישון בשקט וליהנות מכל רגע בטיול.