ראש עיריית כפר סבא רפי סער הגיע עם ראשי רשויות למפגש עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, בבית הנשיא בירושלים

ראש עיריית כפר סבא רפי סער הגיע אתמול, יחד עם ראשי רשויות מרחבי הארץ מכל המגזרים, למפגש עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, בבית הנשאי בירושלים

ראש העיר כפר סבא, רפי סער, הגיע אתמול, שני 6/3, למפגש שהתקיים בבית נשיא המדינה, יצחק הרצוג, במשכנו בירושלים, במסגרת כינוס חירום בו לקחו חלק ראשי רשויות מקומיות ומועצות אזוריות מרחבי הארץ. ראש עיריית כפר סבא אמר בתום המפגש : "בקרוב תחגוג ישראל את יום העצמאות ה-75 והנשיא ציין שאלו תמיד הימים הכי משמחים בערי ישראל. כיצד נגיע לשם השנה? כנראה שעם עצב ומבוכה. אנו נמצאים בעת של פילוג חברתי, והמחויבות שלנו היא להוביל שיח מכבד, סובלנות ושמירה על ערכי הדמוקרטיה".

ראש העיר רפי סער, פנה אל כבוד נשיא המדינה, והוסיף: "כבוד הנשיא, הדאגה שלך כנה ואמיתית. התחושות שלנו זהות. אנו, כל ראשי הרשויות , שותפים לקריאה שמזהירה כי הדרך הנוכחית סופה סכנה לאומית. אנחנו שותפים לאמונה כי לא מאוחר לתקן ולאחות את השברים. יש מתווה מוסכם ובו נשמרת הדמוקרטיה, אבל מתבצעים שינוים מוסכמים ומושכלים. חייל של אחדות אני, ומבטיח שאעשה כל שביכולתי להוביל לשיח מכבד, מתוך תחושת מחויבות למדינת ישראל. הציבור רוצה אחדות מעבר להכל. את יום העצמאות הקרוב צריכה ישראל לחגוג יחד על כל חלקיה ורבדיה היפים, ולכך אפעל יחד עם חבריי לשלטון המקומי".

קרדיט: חיים צח / לע״מ