תושבות ותושבים מוזמנים להמליץ על נשים כפר סבאיות משפיעות כחלק מציון יום האישה הבין-לאומי

עיריית כפר סבא פתחה במיזם ייחודי במסגרתו נקראו תושבות ותושבים להמליץ על נשים כפר סבאיות משפיעות כחלק מציון יום האישה הבין-לאומי

עיריית כפר סבא מקדמת ומייסדת הוקרת "נשים כפר סבאיות משפיעות – 2023" – לעידוד ולהערכה של נשים מקומיות מעוררות השראה במגוון תחומים, ובכלל זה בתחומי העשייה הקהילתית, חברתית, תרבותית, חינוכית, בריאותית ועוד.

מדי שנה, מציינים ברחבי העולם בתאריך 8/3 את יום האישה הבין-לאומי, במטרה לקדם מודעות פוליטית וחברתית לשוויון זכויות לנשים, לציין לשבח ולחזק את ההישגים הרבים של נשים ואת השתלבותן בכלכלה, בפוליטיקה ובחברה.

במסגרת זו, יצאה עיריית כפר סבא במיזם ייחודי, במסגרתו היא קוראת לתושבי ותושבות העיר כפר סבא להמליץ על נשים תושבות העיר מעוררות השראה, ולנשים עצמן לשלוח את שמותיהן בצירוף טקסט באורך של עד 50 מילים – המספר את הסיפור מאחורי ההמלצה/הגשת המועמדות.
ההמלצה/הגשת המועמדות יכולות להיות בתחומי החינוך, האקדמיה, המדעים, הספורט, הבריאות, הקיימות והביטחון, בתחום חברתי קהילתי – קידום קהילתיות, בתרבות, במוזיקה, באומנות וסיפור מעורר השראה.

קריטריונים להמלצה /להגשת מועמדות לנשים כפר סבאיות משפיעות 2023:

נשים עם סיפור חיים מעניין/מעורר השראה, נשים עם סיפור הצלחה, נשים שהעלו את המודעות לנושאים חשובים כדוגמת מניעת אלימות נגד נשים ברמה המקומית ו/או הארצית, נשים פורצות דרך וכיו"ב.

המועמדות/ההמלצות ייבחנו ע"י ועדה הכוללת: מתנדבת פעילת מועצת הנשים, מנהלות מהעירייה מתחומי מעמד האישה- מועצת נשים, רווחה, קהילה ותרבות – אשר תיבחרנה שש נשים כפר סבאיות משפיעות.

הנשים אשר תיבחרנה על ידי הוועדה, יקבלו תעודה הוקרה במעמד האירוע העירוני לציון יום האישה – שיתקיים בתאריך 30/3/2023, במסגרתו תתקיים הופעה של נסרין קדרי.