חברת המועצה, אסנת ספורטה על יום האישה:"על אף הפערים להשלים לשוויון מגדרי מושלם, חשוב שנחגוג ביום הזה ההישגים שלנו הנשים"

מאת: אוסנת ספורטה

 

"יום האישה הבינלאומי החל ב-8 במרץ הוא תזכורת חשובה לאנושות ברחבי העולם שעל כל אחת ואחד מאיתנו מוטלת אחריות לפעול יחד כדי ליצור עולם מאוזן יותר בין המינים. לא רק בדיבורים, אלא בעיקר במעשים ובפעולות מוחשיות כדי להעלות את המודעות לכך ששוויון מגדרי הינו מרכיב בסיסי בפסיפס של זכויות האדם.

מאמות כפר סבא – לחצו כאן להצטרפות

 

ספורטה

 

 

על אף שיש עדיין פערים להשלים כדי להשיג שוויון מגדרי מושלם, חשוב שנחגוג ביום הזה את ההישגים שלנו הנשים בכל תחומי החיים: בכלכלה, בחברה, בעסקים ובפוליטיקה.

באופן מדאיג בהחלט, רק 15 אחוז ממדינות העולם מנהיגות נשים. בישראל, רק פעם אחת בהיסטוריה עמדה אישה בתפקיד ראש הממשלה ורק בראש 14 רשויות מבין 257 רשויות במדינת ישראל עומדות נשים.

בבחירות הקרובות לראשות העיר בכפר סבא, יתמודדו מספר נשים על ראשות העיר. זו תהא תעודת כבוד לכפר סבא, ולכן אני מנצלת את ההזדמנות הזו כדי לקרוא לתושבים לבחון את החוזקות והכישורים שלהן בעין אובייקטיבית וללא דעות קדומות. אני כולי תקווה שכפר סבא תצטרף לשורת ערים שבחרו באישה להנהיג ולהוביל את הערים שלהן לשגשוג ולפריחה.
היום הזה הוא יום שבו כל אחת ואחד מאיתנו צריכים לשאול כיצד הוא או היא פועלים כדי לשנות את המציאות ויוצרים חברה פלורליסטית, שוויונית ואיכותית יותר?".