ראש עיריית כפר סבא רפי סער ושאול דור, יו"ר ההסתדרות, לקחו חלק במחאות הבוקר ברחובות כפר סבא

מאת: אירית מרק

אלפים יצאו הבוקר שוב להפגין ולמחות גם ברחובות כפר סבא. בשעה 0950 נמסר כי יש שני עצורים בצומת רעננה וכי צומת ויצמן-סוקולוב נחסם ע"י המפגינים.

שאול דור, יו"ר ההסתדרות:"תלמידי והורים בכפר סבא נלחמים בעד הדמוקרטיה כחלק משיעור באזרחות כנגד הדיקטטורה שמנסה הממשלה לכפות על מדינת ישראל הממשלה לא נבחרה לבצע הפיכה שלטונית. אנו בעד דמוקרטיה".

ראש העירייה רפי סער אמר בפברואר כאשר לקח חלק במחאה "מחאה זו אינה לערער על כללי המשחק הדמוקרטי או לעודד פגיעה בחוק. להיפך, שלטון החוק וההפרדה בין הרשויות הינם מרכיב משמעותי וחשוב בחברה הישראלית הדמוקרטית ויש לשמור עליהם מכל משמר.  כראש עיר, כתושב מדינת ישראל וכאב לילדים, אני מודאג מאוד מהשסע העמוק שנוצר בתוכנו. ולכן עלינו לברור את צעדי המחאה בצורה אחראית ועלינו לזכור שהמדינה היא של כולם וכוחנו באחדותנו. חובתנו להעביר לילדינו, לדור העתיד את החשיבות בערכי הסובלנות, ההכלה, ההקשבה ובכוחה האדיר של האחדות. אך עם זאת, יש להידבק בערכים החשובים לנו ששומרים על מדינתנו היהודית חופשית. היה מעורר השראה לראות מבוגרים וילדים יחד, מוחים נגד המהפכה המשפטית, למען העתיד של כולנו. חזק ואמץ!".