מסתמן: חבר ועד עליה, אשר דוד, יתמודד למועצת העיר בכפר סבא

מאת: אירית מרק

אשר דוד, חבר ועד עליה, יתמודד כך נראה למועצת העיר בכפר סבא. אשר, 56, נשוי לענת בעלת מכון יופי, עובד בתחום הבניה. לאשר וענת 3 ילדים בני 24,26,30, כולם בלימודים אקדמאיים.

כפר סבא שלנו – הקבוצה הגדולה והמובילה בעיר – לחצו כאן להצטרפות

אשר דוד, יליד השכונה, פעיל, מוערך ואהוד מאוד בשכונה. מכהן כחבר בוועד הרשמי שנבחר לפני כחצי שנה.  בשנים האחרונות, מקדם ביתר שאת התחדשות עירונית.

אשר דוד

ההתמודדות של אשר דוד, אם תצא לפועל, באה על רקע, הדאגה לשכונת עליה ורצון לקדם, לייעל, לשפר ולפעול לרווחתם של תושבי השכונה.

ברשימה המסתמנת של אשר דוד, ניתן למצוא את גילי בועז סא"ל במילואים, תושב השכונה ועוד שמות של פעילים מובילים, אותם אשר דוד מעדיף עדיין לגבש סביבו.

אשר דוד :"אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר שלנו אותו אנו מעריכים מאוד והוא הרוויח את זה ביושר, זו לא חנופה. כל מה שאנחנו מבקשים ממנו, הוא נענה ברצון, כמובן על פי היכולות וסדרי עבודה של העירייה. אנחנו רוצים להקים רשימה כדי לעבוד מול ראש העיר ישירות ולא דרך חברי מועצה או דוברים למיניהם".

אז ניתן להבין שאתם תומכים בבחירות ברפי סער?

"כן, ודאי ודאי. אנחנו תומכים בו תמיכה מלאה, מאמינים בו, מאמינים בדרך ואני מדבר בשם רבים מחברי שכונת עליה. בינתיים כל מה שהראש העיר התחייב לבצע, הוא עמד בזה ברובו. יש עוד הרבה תכניות על הפרק".

כמו מה?

"כביש ההתחברות למגרש הכדורגל דרך בן יהודה ולא דרך השכונה. סגירת רחוב טהון, להחזיר אותו לקדמותו לכביש ללא מוצא. סיום העבודות בבית לזרוס כגון הציליה של הקט רגל, רשת הפרדה בין 2 המגרשים, חיבור השכונה למצלמות העירוניות, רמזור בכנפי הנשרים, כל אלו ועוד נמצאים כבר בעבודה ואנו מחכים אוטוטו לסיום".

מה בקשר לפינוי בינוי המתוכנן?

"הדבר הכי חשוב לנו זה קבלת ההתנגדות למעברים לכבישים עוקפים בשכונה כמו 541, מעבר עילי או תחתי בצומת טשרניחובסקי, לפני הבניה כמובן. אנחנו לא רוצים שהמעברים יהיו דרך השכונה, אלא עוקפים. אנחנו בעד התחדשות אבל לפי הקריטריונים. היזם כידוע, אמור להתחיל בבניה של 320 יחידות דיור ברחוב רמז כחלק מתהליך פינוי בינוי / התחדשות עירונית. הוועד הגיש התנגדות לתכנית הקיימת לפיה אנו מבקשים לבצע תשתיות לפני הבניה ולא כמתוכנן, בניה ואח"כ תשתיות. עוד דרשנו להוריד משמונה קומות לשש".

מתי תתקבל ההחלטה הסופית שלכם אם להתמודד?

"בשבועיים הקרובים, אנחנו נשב ונחליט אם לקחת את המשימה הזו החשובה והלא פשוטה שהיא בעצם שליחות ציבורית ובהתנדבות מלאה".