נבחרת חטיבת שרת לתחרות גביע המלומדים, זכתה במקום הראשון בתחרות בה השתתפו כ 400 תלמידים מצטיינים מרחבי הארץ

נבחרת שרת לתחרות גביע המלומדים (WSC – World Scholar's Cup ), זכתה במקום הראשון בתחרות בה השתתפו כ 400 תלמידים מצטיינים מרחבי הארץ.

במסגרת תוכנית ה WSC WORLD SCHOLARS'S CUP)) המתקיימת מידי שנה, השתתפו השנה 28 תלמידי חטיבת הביניים שרת בכפר סבא – תלמידי שכבה ח' וט' בתחרות הארצית שהתקיימה ב 6-7.3 בפתח תקווה.

כפר סבא שלנו – הקבוצה הגדולה והמובילה בעיר – הצטרפו ל-30 אלף החברים- לחצו כאן

 

 

מאמות כפר סבא – קבוצת המאמות הגדולה בעיר – לחצו כאן להצטרפות

 

נבחרת שרת זכתה ב 15 גביעים המשקפים זכיה במקומות הראשונים במיומנויות דיבייט, כתיבה וידע וב 350 מדליות . הנבחרת אף זכתה בפרס היוקרתי בתחרות ע"ש ז'ק קור במקום הראשון במבחני הידע בשכבת הגיל של ג'וניורס (כיתה ח') כמו גם במקום ראשון בתחרות הקבוצתית בOVERALL בקרב הג'וניורס (תלמידי שכבה ח'). הישגים חסרי תקדים לנבחרת ולצוות המלווה!

במסגרת התוכנית המתקיימת כולה בשפה האנגלית ונועדה לתלמידי ESL , היה על התלמידים להפגין שליטה במיומנויות הבאות: ניהול דיבייט, כתיבה יצירתית ושיתופית ובקיאות וידע במגוון נושאים ותחומים – היסטוריה, אומנות, מדע וכו'.

 

 

 

כדי להיערך להשתתפות בתחרות הוכנו התלמידים בליווי מנטורים בוגרי התוכנית ובוגרי החטיבה הן במסגרת שעות בית הספר והן לאחר השעות, במגוון תחומי הדעת כפי שהוגדרו על ידי התוכנית . הלמידה הייתה עצמאית כמו גם קבוצתית .

השתתפות בתוכנית המצריכה יכולות ומיומנויות מיוחדים מהתלמידים הרבה מעבר לבקיאות ושליטה בשפה האנגלית כמו כישורים חברתיים ומיומנויות חברתיות בעבודה בקבוצות, בשלשות, בזוגות, יכולת למידה והתארגנות עצמאית, עמידה מול קהל, עמידה בלוחות זמנים, מחויבות אישית והרבה רצון, מוטיבציה, התמודדות עם לחצים ולא פעם תסכול .
התוכנית ייחודית ויוצאת דופן, כזו המפגישה את התלמידים עם חומרים רלוונטיים ועכשוויים ויותר מכל מייצרת פדגוגיה חדשנית רב גילאית.

 

 

 

לקיחת חלק בתוכנית מצריך מתן מענים כוללים גם מצידו של בית הספר (חטיבת שרת) בכל הקשור להתגייסות הצוות לאפשר לתלמידים אלו התפנות למשימות, כמו גם שיתוף מערך הלמידה באנגלית לטובת העניין וכמובן שיתוף פעולה מלא של ההורים בפרויקט.

את התוכנית כולה מובילה רכזת המחוננים של בית הספר – גב' סיגל ברום אלדר החל מאיתור התלמידים, הקצאת שעות מערכתיות לטובת למידה לפרוייקט וכלה בקשר רציף ודינמי עימם כמו גם עם הוריהם לאורך התהליך, נוכחות בסשנים של הלמידה, גיוס מנטורים – בוגרי בית הספר לשעבר שלקחו חלק בתוכנית ועתה מלווים אותה וכמובן נוכחות בתחרות ובאופרציה הכרוכה בנבחרת המונה 28 תלמידים על כל המשתמע מכך.

השנה לקחו חלק בנבחרת שרת 28 תלמידים משכבות ח' ו ט' , בנים ובנות – הן מכיתות המחוננים כמו גם מכיתות רגילות .
בראש התוכנית עומד מר דניאל ברדיצבסקי – יזם התוכנית העולמית המתקיימת בישראל מזה 8 שנים.

אנו מאחלים הצלחה רבה וגאים מאד בכל 28 חברי נבחרת שרת שעלו לגמר ומתעתדים לטוס לגמר העולמי שיתרחש בלונדון, יולי 2023. גאווה גדולה לחטיבה ולעיר כפר סבא!

צילום: מירית קופרמן