יריד ארגוני המתנדבים : מאות מבקרים פקדו את היריד בקניון ערים

יריד ארגוני המתנדבים, שנערך אתמול, ביום מעשים טובים בקניון ערים, הפתיע רבים. למרות מזג האוויר החורפי, מאות מתנדבים ואורחים פקדו את 40 דוכני היריד.

צילומים גלית וייס

 

 

 

היה זה היריד המוצלח ביותר, שהתקיים בסימן 120 שנה לכפר סבא. ארגוני המתנדבים הציגו את פעילותם, חלקם מכרו מוצרים כדי לגייס כספים, וכן גויסו תרומות וגויסו מתנדבים נוספים.

יוזם יריד המתנדבים, מאיר אהרוני, המכהן זה ארבע שנים כיו"ר מועצת ארגוני המתנדבים, שיבח את שיתוף הפעולה המוצלח בקרב ארגוני המתנדבים. "זאת היתה הזדמנות מצוינת להציג לציבור את הפעילות הרב גונית של המתנדבים, וזאת הייתה הזדמנות נוספת להעמקת ההכרות והקשר בין הארגונים.

 

 

ראש העיר, רפי סער, שסייר בעניין רב בכל הדוכנים, הביע את הערכתו והתפעלותו משיתוף הפעולה והעשייה האינסופית של ארגוני המתנדבים למען העיר. 

בין מאות המבקרים היו גם סגני ראש העיר – דני הרוש ואורן כהן, חברי מועצת העיר – יוסי סדבון, ממה שיינפיין, הדר לביא, עדי לוי סקופ ופנחס כהנא, ומנכ"ל העירייה, יובל בודניצקי. 

לילדים הייתה פינת יצירה שהופעלה על ידי הנוער המתנדב.

מאיר אהרוני הודה לראש העיר, רפי סער, על תמיכתו המתמדת במתנדבים, ולאגף שח"ק (שירותים חברתיים קהילתיים) – רוזי נוימן, סילביה גלמן-בקר ומרינה שיפרין, על שיתוף הפעולה המלא עם מועצת ארגוני המתנדבים.